çözümleri neler
evet
hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Açıkcası daha 16 yaşındayım. Bacağımda ki tüylerimi daha önce sadece 1 kere ağda ile aldım. Çok sık olduğu için jilet felan kullandım haliyle daha çok sıklaştı. Tüy dökücü kremleri kullanmayı denedim. Veet'in takriben 15 16 tl lik bir tüy dökücüsünü kullandım herhangi bir yan etkisini görmedim vücudumda. Ama a101 e gelen bir marka vardı 7 tl olması lazım vücudumda sivilceler çıkardı. Ya yeterince arındıramadım vücudumu ya da ürünün yapısı gereği böyle bir olayla karşılaştım. Ağda ile alamadığım yerlere kullandım. Göğsümde omuzlarımda kollarımın üst bölgelerinde bacaklarımda sivilceler çıkardı ve kolay kolay izi felan da geçmedi hâlâ o gün bugündür daha kullanmıyorum
Aynı soruyu bana birkaç ay önce sormuş olsaydınız muhtemelen size üzülerek "Asla🥲" derdim ama şu an doğru ürünü kullandığınız sürece her şeyin mümkün olabileceğine inanın diyorum. Ben son birkaç aydır Philips Lumea IPL Tüy Alma Cihazı'nı kullanıyorum ve keşke çok daha erken tanışsaydım bu ürünle diyorum... Neyse ki sonunda doğru yolu buldum ve kendimi pürüzsüz cildimle sadece mutlu olmaya odaklıyorum.😍

Philips Lumea IPL Tüy Alma Cihazı'nı kullanmaya başladığım günden beri istediğim anda beni rahatsız eden tüylerden anında kurtulabiliyorum ve zaten birkaç kullanımdan sonra ortada "rahatsız eden tüy" denecek bir kalmıyor, emin olun.🤩 Yani Philips Lumea IPL ile istenmeyen tüylerinizden tamamen kurtulabilirsiniz.🧡

Farklı başlıkları sayesinde tüm bölgelerinize rahatlıkla uygulayabilir, SmartSkin sensörü cihazı cilt tonunuza göre ayarladığı için de yaz kış demeden pürüzsüz vücudunuzun keyfini çıkarabilirsiniz.😍
Dün akşam tüy dökücü toz aldım 4 poşet krem haline getirip vücuduma komple kullandım ilifle ovalayarak tüy kıl ne varsa döktüm bazı yerlerde kalmış hafif batma oluyor vücudum da alışamadım bu halime inşallah zararı yoktur yolunmuş tavuk gibi oldum
Benim çiçeklerim hiçsolmuyor ki çünkü dört mevsim bahar yaşamaının sırrını keşfettim.. :D :D Kendinle barışık ol, sevginin gücüne ve mayasına inan , hayatı dilediğin gibi yaşa ve kafaya şapkadan başka bir şey takma..
Cevap
133Cevap
Karınca yumurtası yağı denedim bir kez sadece.
Ağda kullan gadasi
Ya o sıkıntı oluyor
vignette.wikia.nocookie.net/.../latest
Bravo çok güzel soru
Bizim kızlarımız doğuştan kılsız
Bu soruyu erkeklere sorun bencee..
Ben sizi merak ediyorum
Kadın temiz olmalı ama erkekte çok önemli değil, bence..
Erkek dediğim hem görgüsüyle hem de görüntüsüyle bakımlı olur, kendine dikkat eder. Bakınız koltuk altım;
Helal valla tertemiz
@sorucevaplariz Teşekkür ettim beğendin mi cidden :)
Temizlik gerektiren koltukaltı gibi yerleri temizleyecek tabiki. Diğer yerler önemsiz, kendini nasıl iyi hissederse öyle olsun. Sonuçta ben de kusursuz değilim.
-Kese (Haftada 1)
-Kahve Telvesi+Limon Suyu (2 Gün Uygulama+1 Gün Ara)
-Bioder Tüy Azaltıcı Serum (Epilasyon Sonrası)
-Zerdeçal+Süt Kürü (Epilasyon Süreleri Arasında Haftada 2)
*Gecen bol olsun.*
Sen benden de önce keşfetmişsin sanırım yoksa benceyi okuyarak mı yazdın :) Seninle bakım rutinlerimiz hemen hemen aynı bakım ikizimsin sanırım :D
Yok, biliyordum zaten :)
Tamamen düzenli uygularsan 2 senede "Bioder" olayı çözüyor gerçekten ama benim arada düzensizliklerim olduğu için henüz bitmedi, maalesef :)
Daha bir kaç hafta oldu ben başlayalı bakıcam sonuca tüylerim zaten çok az lazerde düşünüyorum ama bu kadar az tüy için gereksiz diyorum
Yani buna hem doktorun hem de sen birlikte karar vermelisin tabii. Gereksiz buluyorsan şart da değil. Beni bayağı rahatlattı ama :)
EİG için teşekkürler :)
Kesinlikle soğurum. Midem kalkar ve asla bir daha yanına bile yaklaşmam.
Duydum kaç kere 😄 çocuğuma yapabilirim belki 🤔 biz çektik o çekmesin 😄
Teşekkürler 😊
Her zaman bakımıma özen gösteririm , ama güneşle birlikte gürleşiyor tüyler , daha sık almak gerekiyor..
beni kendinden soğutmuştu bir kadın kıl doluydu ve ağzı da kokuyordu kendimi geri çektim. Ordan çıkmıştım direk ilişkiye girmeden. 2 aya yakın bir zaman kadın görmek istemedim.
bir karınca yumurtasından (1 yavru demek) 0.000000000001 mg yağ cıkıyor insanlarin maymunluğunu neden karıncalar canları ile ödüyo İŞİNE GELİNCE HAYVAN SEVERLER NEDEN HAYVANLAŞIYO?
Hiçbir zaman mantıklı gelmedi bana tüy dökücü krem/sprey mantığı. Tıraş olmaktan farkı yok bana kalırsa
Ne gibi maskeler acaba bizede söylesen de faydalansak 🤗🤗🤗🤗😣😣
bir . kur var. mesela. kararma varsa koltuk. alti ve genital
Takip
Bence de yazdim tekrar buraya mi yaziyim okuyun :D ayrica estetisyenaylin eski hesabın jinekologaylin di estetisyen mi oldun simdi Harun abi? :D
Anlamadim
Yok bişey devam et :D
Önce türkçe öğren benim bu sitede tanışık oldugum büyük bir kitle var ama fenomenler ve adminler icerisinde. Simdi güle güle. :D
Tüyün nerde olduğu ya da kişiden kişiye beğeniye göre değişir. Ama yakışıklı, sağlam bir erkeğin kılını kimse sorun etmez sanırım
Kadın temiz olmalı cinsellik yaşasın yaşamasın temizlik şart çünki kadınlar erkeğe göre daha çabuk kokar-tüysüz olmalı kadın dediğin
Yahu on dakikalık iş abartmayın şunu her yerde bu tip sorular sorulacak kadar mühim bir mesele degil on dakikalık iş amma büyütüyosunuz
Koltuk altımı ağdayla alıyorum
Kalanını da epilatörle alıyorum
Yüzümde tüy çıkmıyor yüzüme bir şey yapmıyorum
ben ağda acısına dayanamadığım için jilet kulladıyorum etkisi uzun sürmese de çok pratik bikaç dakikada bitiyor işin
Daha gurlesip sert cikmazmi sakal da oyle
@KaRșI35YAKA yoo ben de öyle bir şey olmadı yıllardır yapıyorum. sert çıksa da bir şey olmaz ki ben çıkmasına kalmadan alıyorum zaten
Siyah nokta gibi belli olur ondan dedim bizim sakallarda tuydu zamaninda jilet makine vurmaktan Boyle cikiyor
@KaRșI35YAKA yok bende olmuyor aşırı ince telli hep
Anladim
Sağlıklı bulmuyorum, içerisinde bir sürü kimyasal var ve traşla aynı işlevi görüyor. Traş yapın daha iyi.
ben bioder karınca yumurtası yağı kullanıyorum geçmişten beri kullanılan bir yöntemmiş zaten sizlere de tavsiye ederim
Tüyleri kafaya takan birisi isen ya da karşındaki öyle ise etkiler elbette.
bir arkadasim sey dedi benim tuyler anlayisli istenmedikleri yerde cikmiyorlar
Kdkdkwjsldk
Üşeniyosan kuaföre git. Yoksa illa ki birinden birini uygulayıp alacaksın kıllarını. Öyle gezmekten iyidir
Valla ben hiç kullanmadım, ya da korktum bir daha hiç çıkmazsa ya diye 😀
Ben tüylerimi temizlemeden duramam. Bence gayet sağlıklı. :-D
-Hazır
-Lazer Epilasyon
-Bakım yapıyorum.
*Gecen bol olsun.*
Ne güzel kadınlar var. Allah özenmişte bezenmişte yaratmış. Bazen gözümü alamıyorum. Yanlış anlamayın sakın. Sadece imreniyorum.
Hani nerde bahar ben hala üşüyorum siz başka ülkede misiniz yoksa?🙄
😂 kışın tüy almayanlar için önemli bir mevsim değişikliği.
tuylerımlen barısıgım ben ama genede emewgıne saglık paylasım ıcın
Ben epilasyonu tercih ederim. Jilet, ağda ve maske uğraşılacak eziyet değil.
Çözümün var, hiç dokunmamak kıllarıma.
Ayrı bir dünya kurmuşlar bende, kardeşçe yaşıyoruz.
Niye okul zamanı olmayınca ayı yogi gibi mi geziyosun ne ayıp
Tüy kuşlarda var yavrum kıl diyeceksin. Saygılar...
Kıl tüy düşünürken aklım gife gitti şimdi hayallerdeyim :)
Off ya :F
rica ederim kanka
Canım lazer epilasyona gittim çıkarsa bile çok az ve belirli yerlerde çıkıyor onada jilet vursan bile 2 hafta boyunca tertemiz oluyo
Epilasyon gitsene ne uğraşıyorsun ki ya da paran yoksa arkadaşlarınla aranızda epilasyon aleti alın bitsin bu işkence
Epilasyon aleti var ama işe yaramıyo
Neden düzenli kullanırsan iyi bir şekilde işe yarar canım
Kuaför agdasi kullan 1 ayda anca çıkıyor jilet ya da tüy dökücü ertesi gün çıkartır
Nerden bulabilirim bildiğin bir yer var mı
Kuaför malzemeleri satan yerler de bulabilirsin
ben bioder karınca yumurtası yağı kullanıyorum ve çok faydasını gördüm
Genital kaaaaabus bir işkence. Lazeri icat eden adam cennete gitmeli
Bıyıklarım burma burma
Yavrum bize böyle soru sorma
Nedenn
Bende var ama hiç bu yönünü bilmiyodum. Sadece Ağdadan sonra yapışkanlığı gitsin diye sürüyodum
Geç ve ince çıkartıyor ama uzun sure düzenli kullanmak gerek
Hürrem otu tozuna da öyle dediler mahvetti. Buda ondandır..
daha önce duydum. anneannem teyzemlerime küçükken uygulamış ve hepsinde tüy müy yok :)
Kadınlarda tüy bence itici kadın pırıl pırıl tertemiz olmalı
Kadının kolunda bile görsem soğurum. Gerisini tahmin bile etmek istemiyorum.
İstenmeyen tüyü geçtim bazı hatunların kukusu kafamdaki saç gibi iğrenç
aman ha jilet ha krem ben jilet kullanıyorum kalınlaşma gürleşme aksine seyreltti
Agda sezonu geliyor, cim bicme makinelerini hazirlayin 😂😂
Köse olduğum için hiçbir şey uygulamama gerek kalmıyor
Doğru rahmetlik dedemin bebekken annesi karınca yumurtasını ezip koltuk altlarına sürmüş ömür boyu tek tüy yoktu bizzat baktım bitane bile yoktu inanılmaz bir yöntem 🤣 nur içinde yatsın dedem
bende duydum fakat uygulamanın yeni doğan bebeklere yapıldığı şeklinde..
Hiç sağlıklı değil. En iyisi ya tıraş bıçağı. 😂
@Gillette Venus kesinlikle. 😍😍💖💖
İşlem sonrası limon pudra sürün diyolar ama benim yemiyo açıkçası bunada bir çözüm yok çekicez lazerde kesin çözüm değil deneyen arkadaşlarm var ve memnun değiller
Limon pudra deeken limonlu pudra mı yoksa limon ve pudra mı
Limonla pudrayı karıştır sür diyolar ama çok yanıyomuş ben cesaret edemiyorum
Ben bir deniyim
Teşekkürler
Pudra bebek pudrası mı talk pudrası mı?
Bebek daha iyi talk zararlı zaten
Tamam teşekkür ederim
erkek milleti için engüzeli ağda ama sporcularımıza hamam otu denen bişe var onu kullandırtıyoruz
Karınca yumurtası olayını duymuştum şu an işe yararmı cidden
evet işe yarıyor gerçekten azaldı benimkiler
Özelden bişey sorabilirmiyim
Sorabilirsin diyecektim ama takip ettiklerinden mesaj alıyorsun :)
Takip ettim :)
bir kür verebilirim. ama. kararma. olan yerlerin icin
Hafif tüyden bisey olmaz gençler dert etmeyin bu kadar
Philips Lumea IPL Tüy Alma Cihazı ile evet:)
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?