Türk bayrağının aslında Bizans bayrağı olması hakkında ne düşünüyorsunuz?

Yıllarca bize “Türk bayrağı şehitlerimizin kanını temsil eder, savaşta dere kan içinde kalmış gece olunca da ay ve yıldız yansımış bugünki Türk bayrağı oluşmuş” diye bir hikaye anlattılar. Yani niye böyle bir yalana başvurdular halka bu şekilde anlattılar anlamış değilim. Türk bayrağının kökeni Bizansa dayanır deseydiler ne olurdu sanki. Fatih İstanbul’u fethedince bayrağı da aynen kullanmaya devam etmiştir, zaten Osmanlı kendini doğu romanın devamı olarak görüyordu. Aksine bu gurur verici bir şey, dünyanın en büyük medeniyetinin devamıyız ve onun bayrağını kullanıyoruz. Siz bu konu hakkında ne düşünüyorsunuz, sizce neden bunu bizden sakladılar?
Türk bayrağının aslında Bizans bayrağı olması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Türk bayrağının aslında Bizans bayrağı olması hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla