Türkiye Cumhuriyetinin bayrağı aynı Osmanlı İmparatorluğunun bayrağına çok benzemiyor mu sizcede?

Osmanlı-Türkiye

Osmanlı-Türkiye

evet çok benziyo hatta Atatürk'ün bozkurtlu bayrak getireceği sonra vazgeçtiği söylenir
www.asbayrakcilik.com/.../...bayra%C4%9F%C4%B1.png
aynısı
aynı resmen. nede olsa ezelden beri bizim bayrağımız.
Cevap
3Cevap
Cumhuriyeti kuranda Osmanlı paşaları zaten. Değişen birşey yok sadece daha çok insan hakkı daha çok eğitim var devletin aklı selim hizmeti var tabi çok daha iyi olabilir ama gerici bir kesim var şeriatçı öküzler yüzünden ilerlemek zor.
Evet benziyor. Hatta sırf bu sebepten Atatürk bu konuda çeşitli çalışmalar yapmış. Fakat geç kaldığını düşünerek vazgeçmiştir.
Birbirinin devamı olduğu için olmasın?
birbirinin devamı ki
Aaaa aynısı lan ahshsjsjskks
dimi yaa nerdeyse aynısı
Neden acaba...
bilmem ki neden
benzesin ne olcak
dünyada bayrağı birbirne bu kadar benzeyen devlet varmıdır onu söyle bana
olsun veya olmasin sana zarari ne
zararımı o nerden çıktı yaaa sen her olayı zarar fayda olarak mı değerlendiriyorsun
Evet aynısı.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar