Aklınız alıyor mu 2 yaşında ki bir bebek istismara uğrayarak iç kanamasından dolayı vefat ediyor?

Narin'e üzülüyüyorken daha Sıla bebeğin otopsi raporu çıkmış Sıla bebeği hastaneye üzerine TV düştü diye getirmişti ailesi fakat otopside darp ve cinsel istismara uğradığı ortaya çıktı.
Düşünün ya sadece 2 yaşında bir bebek..
Tekirdağ da üvey babası ve 13-14 yaşında ki bir insan veya hayvan demek istemiyorum pislik tarafından tecavüze uğradığı ve gizleyen annenin tutuklandığı söyleniyor.
Aklınız alıyor mu 2 yaşında ki bir bebek istismara uğrayarak iç kanamasından dolayı vefat ediyor?
Cevapla