
"Sıcak değil de nem çok kötü" sözü İstanbul'da gerçek oldu. Dün İstanbul'da nem rekoru kırıldı. Vatandaştan ter damladı. Yüksek nem oranı vatandaşlara zorlu bir gece yaşattı. Çatalca, Ataşehir ve Ümraniye'de yüzde 100 nem ile rekor seviyede nem ölçüldü. Bu gece de nem oranının çok yüksek olacağı söylenerek bol bol su için tavsiyesinde bulunuldu.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
10Cevap
Ankara da oldukça sıcak maalesef
Cayır cayır yansınlar o kadar söyledik cıbıldak gezmeyin diye. Ddd
Nem hep var. Yüzdesini bilmiyorum ama Antalya kadar kötü değil İzmiri hali
Son demleri, az daha dayanalım arkadaşlar. 🛁🚿🏊♂️
Gerçekten çok kötüydü ve hâlâ devam ediyor çok bunaltıcı bir hava var İstanbul da..
Yemin ederim ölücem sıcaktan, sırtım belim fena ağrıyacak rüzgar vurursa
Ay yeter bu yaz fazlasıyla sıcak geçti artık son bahara geçelim yağmur yağsın
Aman orada yaşayanlar Allah sabır versin gerçekten
0 çünkü deniz yok şaka bir yana Ankara'da nem oranı %47 şu an Yağmur yağdığı içindir muhtemelen.
Muhtemelen burada da öyle
Şanslıyım ki bugün dışarıda işim yoktu
yüksek neme karşı su için tavsiyesini veren asalak kim acaba
Sıcaktan öldüm bu nee
İzmir.
Sizce nasıl olabilir ki
Şükür ki nemi hiç yok
Demek ondan bugün dışarda durulmuyordu
İstanbul'un ne yazı ne de kışı çekilir.
İstanbul yanıyoree.
burada da öyle güneş yok ama ben anamızı örsetti
Off ölüyorum işte nedeni buymuş
valla benim de şeyimden ter damlıyor.
Nemli evet
Alıştık artık
Sorun yok
Nem yok burada.