İstanbul'da bu gece nem oranının yüzde 99'a çıkması bekleniyor. Sıcaklarla baş etme yönteminiz var mı?

İstanbul'da bu gece nem oranının yüzde 99'a çıkması bekleniyor. Sıcaklarla baş etme yönteminiz var mı?

Evde sıcak ama bir şekilde bas edilmeye çalışılıyor, yorumda birinin dediği gibi Adana ve Güney bölgesini düşünmek bile istemiyorum. Çözüm gün içinde dışarı çıkmamaya çalışmak. Bu ay elektrik faturasını merak ediyorum nasıl değişecek...
Dün ve bugün Ankara'da aşırı sıcaktı ben son 25 senedir , Haziran ayının başında böyle bir bir sıcaklık görmedim. Adana , Mersin , İstanbul gibi Nem oranı yüksek olan yerlerde yaşayanların Allah yardımcıları olsun.
Cevap
15Cevap
Ben sabrediyorum
Ben sıcak seviyorum beylikdüzü 33⁰ su an
Zaten nefes diyre çektiğimiz su İstanbul da, boğuyor durulmuyor.. O değil zehirlenicez yani salgın başladı..
Klimalı yerden klimalı yere klimalı arabayla giderek.
Allam şükürler olsun ki orada yaşamıyorum. Tek tesellim.
İstanbul'da da yaşadım serin oluyor gel Antalya ya bak birde sen
İzmir sıcağının yanında ohoo🥵 ne klima etki eder ne duş ne deniz
Hayırlara vesile olsun. Aşırı sıcak ve normal değil..
Vallahi dışarıya çıkmıyorum duşa girmek sonra kolu kısa giyip oturuyorum giyip oturuyorum
Ankara 'da nem çok yok ama sıcak şimdi Alanya daha kötüdür.
Yaz mevsimini çok seviyorum. Belki bana sövüp sayacak olanlar olabilir ama böyle.. Evet bazen beni de çok zorluyor, yalan yok şimdi. Ama yine de seviyorum. Hiç şikayet ettiğim görülmemiştir. Ocak doğumlu olmama rağmen, kış aylarından nefret ediyorum.
Mersin'de yılın 5-6 ay ı sizin bu hunleriniz gibi geçiyor. Siz de 1 gün idare edin 😁
İstanbula sıcak falan demeyin yav. Adanadayım daha da bir şey demiyorum. Yaşayan bilir.
Allah sabir versin
Ben Hakkari'de yasiyorum dafa da sicak soğuk banyo yap en iyisi soğuk biseyler iç iyi gelir
İstanbullular düşünsün. d
Tam zamanında gelmişim ölüyorum
Baş edemiyorum 😃
Ayyy burayada yaz gelsin diye bekliorum 13 derece
Klima full çalışıyor sürekli
Evden çıkmayarak baş ediyorum
Kaçtım İstanbul'dan ölürmüşüm vallahi
Cehennem ateşinde napc az onu merak ediyorum 😏
Cam açık uyuyorum
Benim ev serin şanslıyım
Sıcağı severim
Çöl sıcakları kapıda
klima ile yaşıyorum
Duş alıyorum
İstanbul yanıyor su getirin
He ya çok ne yapıs yapıs olmaktan nefret ediyorum
Var sövmek
Evden çıkmıyorum
Klima
Klima
klimayla
Edemiyorum.
Odam serin
Edemiyorum
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?