Dün gece astral seyahate yattım. Kendimi eski mimarili ve eski giyimli insanların olduğu bir yerde buldum. Yolda gördüğüm bir kadına nerede olduğumu sordum. Kadın: "Burası Şehr-i Konstantin. Yolunu mu şaşırdın, hatun?" diye sordu. Bunun üzerine ben şok geçirdim. Daha sonra çevredeki insanlar, başıma toplandılar. "Bu hatun çok şüpheli. Üzerindeki libas bile çok garip. Bunu kadıya götürelim." dediler. Beni kolumdan tutup götürmeye başladılar. Ben, şoku atlattıktan sonra, astral seyahat yaptığımı hatırladım ve hangi tarihte olduğumuzu sordum. İçlerinden bir adam: "23 Cemaziyelahir 865 tarihindeyiz." dedi. Ben: "Miladi takvime göre hangi tarihteyiz?” diye sordum. Adam: "Neden Miladi takvimi meral ettin?” diye sordu. Ben: "Hangi mevsimde olduğumuzu hesaplayacağım." dedim. Adam: "Nevruz ayı yaklaştı. Bahardayız. Sen iyice mecnun olmuşsun." dedi. Ben yine tutturdum "Miladi takvime göre hangi tarihteyiz" diye. Bunun üzerine, bir kiliseye uğradık ve Miladi olarak 5 Nisan 1461 yılında olduğumuzu öğrendik. Kadıya vardığımızda kadı: "Nereden geldin, hatun?” diye sordu. Hatırlamadığımı söyledim. "Dinin ne?” diye sordu. "Ben Müslümanım." dedim. İnsanlar, benim mecnun olduğumu söylediler. Kadı: "Bu hatun mecnun değil, sadece bir şaşkın. Onu hareme götürün. Eğitim alsın." dedi. Bunun üzerine beni, şu anki İstanbul Üniversitesi binasının bulunduğu Eski Saray'a götürdüler. Haremdeki kızlar, bir perdenin arkasında toplanmışlardı. Perdenin arkasından bir erkek sesi geliyordu: Ben, Vezir-i Azam'ınız ve Sadrazam'ınız olacak, sizi yüce ordumuza kabul buyuruyorum." dedi. Olayı öğrendim ki, Padişah 2. Mehmet, bir sefere çıkacakmış ve Sadrazam, gönüllü olan kızları bu sefere kabul edip ayrı bir "kadınlar ordusu" kuracakmış. "Bu sefere ben de katılmak istiyorum, Sadrazam Efendim." dedim. "Katılabilirsin, hatun." dedi. Haremin kalfası, bana haremdeki kadınların giydiği kıyafetlerden verdi. Hamamda yıkanıp, üstümü giyinmemi söyledi. Dediklerini yaptım. Daha sonra haremdeki kızlarla tanıştım. Beraber sefer hazırlıkları yaptık ve vakti geldiğinde sefere çıktık. En önde Padişah, onun arkasına erkekler ordusu ve en arkada kadınlar ordusu olarak, ata binmiş, gidiyorduk. Padişah, nereye sefere gittiğimizi söylememişti ama ben, 1461 yılından dolayı Trabzon Seferi'ne çıktığımızı biliyordum. Fakat kellemin gitmesi korkusuyla bunu kimseye söylemedim. Sonra uykuya daldım. Aradan çok kısa bir zaman geçmişti fakat padişah: "Trabzon Komnenos'a ulaştık" diye bağırdı. Ben, bu sesle uyandım. İçimden "Ne çabuk vardık ama bu astral seyahat olduğu için normal" diye düşündüm. Sadrazam: "Devlet-i Aliyye ordumuz, Trabzon Komnenos'u karadan ve denizden kuşattı." dedi. Daha sonra İmparator David'in sarayına gidip imparatorun karşısına çıktık. Padişah, ona şehri teslim etmesini söyledi. İmparator, uzunca düşündü ve uzunca müzakereler yapıldıktan sonra şehri teslim etmeyi kabul etti. Padişahın karşısında diz çöküp, şehrin kılıcını ve anahtarını teslim etti. Daha sonra ben, astral seyahatten uyandım.
Gizli Üye(30-35)1 yılYa 1950li yıllara gidip dedeme şu mesajı verir misin?
Zar karşılığında kaybettiğin 45 dönüm arsada organize sanayi bölgesi var. Lütfen 1960 yılı boyunca nineme ilişme. Yaşamak istemiyorum, anlıyor musun dede?
Not: Torunun27 Yorumla
Cevap sahibi1 yılNeyse ben sigaramı yakayım gene
Soran1 yılÇok üzücü bir durum, keşke geçmişe astralle değil de, gerçekten gidip, bazı şeyleri değiştirebilsek
Cevap sahibi1 yılValla dedem mutlu. Adam hayatı dibine kadar yaşamış 😝
Cevap sahibi1 yılMutlu yaşamış mutlu ölmüş 😝
Soran1 yılAma torunlarının mutlu olması da önemli
Cevap sahibi1 yılŞükür mutluyuz ya. Dedem daha mutlu edebilirdi de neyse 😆
Soran1 yılHmm iyi o zaman
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
8Cevap
1 yılKaç ub lsd emdin de bu kafayı yaşadın merak ettim
01 Yorumla
Soran1 yılO ne?
1 yılBende oradaydım Yusuf Güney konserine geldim. Harikulade idi.
11 Yorumla- 1 yıl
Mxxmmdmdmdmflxlcxldlflfpf
1 yılGüzel hikaye okudum sonuna kadar
10 YorumlaGüzel rüya kitap falan yazsana?
10 Yorumla
1 yılAnlıyorum da David kim orada bende koptu
018 Yorumla
Soran1 yılTrabzon Rum İmparatorluğu'nun son imparatoru
- 1 yıl
Uzun Hasan'a noldu oraya varamadınız , Uzun Hasan'a ve David in kızı nerdee
Soran1 yılUzun Hasan kim?
- 1 yıl
Bu hikaye de asıl olması gereken ve Otlukbeli savaşı, kraliçeyle evli kişi oohhoho senin astral bujiler meme yapmış hata varr
Soran1 yılAstral seyahatimde İmparator David'in karısını, Trabzon Komnenos Kraliçesi'ni uzaktan görmüştüm ama ismini bilmiyorum ama bence güzel bir kadındı, ne güzel, doğal, estetiksiz, keşke uyanmadan önce kullandığı yüz maskesi tarifini ondan isteseydim, imparator Türkçe biliyordu, karısı da biliyordu, beraber Türkçe konuşup anlaşırdık, hatta astral seyahatle onu sık sık ziyaret edip güzellik sırlarını öğrenirdim, onun döneminde hiçbir kozmetik ürün olmamasına rağmen cildi ve saçları çok bakımlıydı, doğal ürün kullanınca daha bakımlı olunuyor demek ki
- 1 yıl
İyi senaryo yazıyorsun, astral seyahatı nir köşeye bırak ve tarihi de öyle otur bir senaryo yaz daha başarılı olursun. Bu gördüğün şeyleri de nörolojik problemlerinin olduğunu düşünerek hayal ettigini düşünüyorum bunu da bir göster
Soran1 yılValla ciddi ciddi gördüm bunları ve olaylar çok hızlı gerçekleşti
- 1 yıl
Astral seyahat tamamen senin nörolojik bir düşünce yoğunluğundan oluşan bir hayal dünyası, görsel bölüm ve senaryo bölümünü uyguladığım ve gönderdiğin sinyallerle beyin sana yaşanması gereken en absürt bazen de en anlamlı hikayeleri yaşatıyor. Yani sen beynine bu komutu verdigin sürece beynin sürekli bu denli şeylere sürüklücek. Astral seyahat diye safsata çıkartan kişiler ve gruplar bunu çok iyi bildiği için sana bunu empoze edip aa oradaydım ve çıkamadım çıkmakta zorlandım diyorsun çünkü beyine sürekli morfin uygulamis gibi zorladığın için beyin o anı terketmeyi biraz zor başarıyor sizde buna astral seyahat diyorsunuz.
Soran1 yılAçıklamanız için teşekkür ederim. Bunu daha detaylı araştıracağım. Ama böyle bir durumda olmak, beni mutlu ediyor. Mesela, Fatih Sultan Mehmet ve haremdeki diğer kızlarla beraber Trabzon seferine çıkıp Trabzon'u fethetmeyi başarmamız, imparatora diz çöktürmemiz, özellikle kadınlardan oluşan bir ordu kurulması beni çok mutlu etti
- 1 yıl
İşte böyle bir güç ve böyle bir makam da olmayı istediğin için feminen ve eril tarafından oluşan ağır yoğunluk ile sürekli arada kurduğun hayaller ve küçük küçük sahneler sana büyük bir hikâye getirmis yani anlayacağın senin yaptığın sadece küçük bir rüya, diğer şey bir düzmece
Soran1 yılHmm, anladım, o zaman bunu fazla ciddiye almamam lazım ama ara sıra eğlence amaçlı yapabilirim
- 1 yıl
Ya da otur kendin hayal et bir şeye bağlama ve bunu yazarak devam ettir
Soran1 yılHmm, iyi fikir, belki bu şekilde bir roman yazarım
- 1 yıl
Çok boş vaktin varsa ve yapacak pek bir şeyin yoksa bu şekilde gidebilir oturup düşünebilirsin
Soran1 yılÇok boş vaktim yok ama boş vakit buldukça yaparım.
- 1 yıl
Sessiz ve klasik bir müzik hoş bir koku ve rahat uzanıp olan bir ortam da her şeyi dusunebilirsin
Soran1 yılEvet, iyi fikir, teşekkür ederim
- 1 yıl
Rica ederim, senaryo tıkandığı anda ee burada kaldım dediğin an gel ekleme yaparız fikri verir yine devam edersin düşüncelerine. d
1 yılBu astral seyehat değil saçmalama
09 Yorumla
Soran1 yılNe ki o zaman?
- 1 yıl
Bilmem ama astral anda dolaşmak diye biliyorum.
Geçmişte değildi sanki
Soran1 yılHmm, astralle geçmişe de gidiliyor bence
- 1 yıl
Özelden yazsam bana anlatır mısın bende deneyimlemek istiyorum.
Soran1 yılBen internetten videolarını izleyerek yaptım ama tehlikeli bir şey
- 1 yıl
Öğret umrumda değil tehlikesi
Soran1 yılBiraz uzun bir şey, odaklanmak çok önemli, videolarını izlemenizi tavsiye ediyorum ama ben seyahatin ilk başlangıcında kafir cinleri gördüm, onlardan korkmamak için direndim, Ayetel Kürsü, Felak, Nas okudum, eğer onlardan korkarsanız, Allah korusun, musallat yaşayabilirsiniz, dediğim gibi, çok tehlikeli
- 1 yıl
Sen çok dindar biri misin?
- 1 yıl
Bana ulaşsana bu konular hakkında birkaç sormak istediğim şey var.
1 yılBaşı ve sonu okudum çok bile.
00 Yorumla- Gündem konusunda 944 cevap paylaştı.
1 yılBunları unutmadan yazman
00 Yorumla
Gizli Üye(25-29)1 yılbukadar şey hatırlaman
03 Yorumla
Soran1 yılDaha fazla şeyler yaşadım ama 3000 karakter sınırı olduğu için hepsini yazamadım.
Cevap sahibi1 yılastrah seyahat nasıl yapıoz peki
Soran1 yılBen internetten videolarını izleyerek yaptım ama tehlikeli bir şey
- Gündem konusunda 839 cevap paylaştı.
1 yılBizde yedik 😅😅😅 rüyanda görürsün ancak
00 Yorumla Gündem konusunda 1b cevap paylaştı. Trabzonu almayın ya
054 Yorumla
Soran1 yılNeden? Ben Trabzonluyum. Burası cennet gibi bir şehir, harika bir doğası var. Üstelik, büyük bir turizm merkezi haline geldi ve ülkemize para getirisi var.
Soran1 yılBen de bu durumdan rahatsızım ama ırkçılık yapmıyorum ama burada topraklarını Araplara satanlara sinir oluyorum ama elimden bir şey gelmiyor, bu durumun bir an önce düzeltilmesini istiyorum, sırf dolar veriyorlar diye vatan toprağını satanlar var
Soran1 yılBirkaç kişi yanlış yapıyor diye koskoca bir şehirden vazgeçmek olmaz. İmparator David, Osmanlı'ya vergi ödemeyi reddedince ve diğer devletleri, Osmanlı'ya karşı kışkırtınca, Fatih Sultan Mehmet, burayı fethetme kararı aldı. Yoksa burada sadece Rumlar yaşıyor olurdu. Türkler ise ancak pasaportla ve vizeyle girebilirdi.
Soran1 yılOnlara bunun yanlış olduğunu söyleyenler de var. Ben de söylüyorum. Ama elimizden başka ne gelir? Ne yapalım, topraklarını satanları gidip vuralım mı? Ya da dövelim mi, darp mı edelim? Uzungöl'ün haline ben de acıyorum ama gidip dükkânları basıp yağmalayalım mı yani?
Soran1 yılKimsenin yaptığı bir yanlış için k*atil olmak ve hapis yatmak istemem. Peki, Antalya'da Ruslara satılan evlere ve arazilere neden hiç sesiniz çıkmıyor? Antalyalı arkadaşlarımın söylediklerine göre, Antalya kıyıları tamamen Rusların eline geçmiş. Pahalı apartmanlar ve siteler satın alıp, Türklere fahiş fiyata kiralayıp satıyorlarmış. Bunlara neden hiç sesiniz çıkmıyor? Nedir bu Karadenizli düşmanlığı? Ruslar baskınlar düzenleyip, Pontuslu Rumlar isyan çıkardıkları zaman Karadenizli gönüllü askerler, bu isyanları ve baskınları bastırmıştı. Bu vatan için savaşmışlardı. Üstelik, Karadenizliler fındık ve çay üretip, ülkemizin ekonomisine katkı sağlıyorlar. Ben de bir fındık üreticisiyim.
s 1 yılŞu an konu trabzon. aynı şekilde Antalyadaki satışlara da engel olunmalı. Karadeniz düşmanlığı var çünkü Karadeniz ar*plara tapıyor. Rusların isyanını tabi ki bastırırşar şu an olsa yine bastırırşar ama aynısını ar*plar için inan yapmazlar onlar çünkü din kardeşleri onlar. Ayrıca ar*plar alt ırk
Soran1 yılHiçbir ırkın birbirinden üstünlüğü ya da alçaklığı yoktur. Her ırkın iyisi de vardır, kötüsü de. Biz Karadenizliler, Allah'tan başkasına tapmayız. Nedense Araplardan nefret edenler; zamanında kızlarımıza t*ecavüz eden Ruslardan, Anadolulu Türkleri kazığa oturtan Ermenilerden, Türk köylerini yakıp yağmalayan Rumlardan, İstanbul'u ve Çanakkale'yi işgal etmeye çalışan İngilizlerden nefret etmiyorlar. Aslında bu Arap düşmanlığı değil, İslam düşmanlığı. Kişinin yanlışı kendini bağlar, ırkını değil. Zamanında bize sığınmış olan Yahudilerin siyonist olanları da bize isyan etmek için Siyon Katır Birliği'ni kurmuş ve Çanakkale Savaşı'nda İngilizlerle beraber Osmanlı'ya karşı savaşıp, İngilizlere istihbarat yardımı sağlamışlardı. Ama bu durum, bütün Yahudileri kötü yapmaz. Ben, Yahudilerin sadece siyonist olanlarına karşıyım. Antisiyonist Yahudilerle bir derdim yok. Bu bir örnekti sadece.
s 1 yılAr*plardansa diğer saydığın ırklar daha iyidir ama kaçak elektrikçilerden de fransızlardan da İngilizlerden de nefret ediyorum. Ar*plara İslam ap ayrı şeyler bizim halkımızın İslam adı altında ar*p kültürünü benimsemesi de rahatsız edici. Yahudierin siyonist olanları da ar*pların, hintlilerin büyük bir çoğunluğu yok olmalı dünya zaten belli bir kaynağa sahip bir gezegen olduğundan dünya için de iyi bu
Soran1 yılHmm, Türkleri kazığa oturtan bir Ermeni, kendi halindeki Müslüman bir Arap'tan daha iyi yani, tamam, böyle devam et. İslam adı altında Arap kültürünü benimseyenler çok azınlıkta. Benim bulunduğum, gezip gördüğüm çevredekiler gayet Türk olan Müslümanlardı. Yılbaşında her yer, İngilizlerin Noel ağacıyla süsleniyor. Balolar, İngiliz usulü yapılıyor ve İngiliz gibi giyiniliyor. Ülkemizde Arap kültüründen ziyade, İngiliz kültürü benimseniyor.
s 1 yılFilistin konusu mesela adamlar bizi ne geçmişte ne güncelde destekledi hem arkamızdan vurdu bu ar*p seviciler Filistin bayrağını göklere çıkarıyor ama o paçavradaki kırmızı üçgenin anlamını göz ardı ediyorlar. Adamlar hem ermeni soykırımını destekliyorlar hem karabağ savaşında ermenistanı destekliyor hem Kıbrısı tanımıyor ama bizim ar*p severler bunları umursamıyor.
Soran1 yılBu dediklerini yapan kişi, Filistin halkı değil, İsrail ve ABD kuklası Mahmud Abbas'ın ta kendisi. Kıbrıs'ı Azerbaycan bile yeni tanıdı. Sanki İsrail, Kıbrıs'ı tanıyor mu? Filistin'e destek gösterileri yapan Amerikalı öğrenciler ve Avrupalı sarışınlar da mı Arap sevici oluyor yani? Milyonlarca Arap'ın içinde 35 bin tanesi geçmişte bize isyan etti diye şimdiki halk mı suçlu yani? Filistin halkı, Türkleri seviyorlar. Depremde bize yardım etmişlerdi. Zamanında yüzlerce Azerbaycanlı, Rusların eline teslim edilmişti. Şimdi, bu durumda geçmişte bunu yapanlar mı hatalı, yoksa biz mi hatalıyız? Filistin halkı bile o dediklerini yapan Mahmud Abbas'tan nefret ediyor.
Soran1 yılOsmanlı'ya ihanet etme konusunu anlattım sana. Milyonlarca Arap'ın içinden 35 bin tanesi isyan etti ve Osmanlı Devleti tarafından cezalandırıldılar zaten. Ben, Arapları değil, adil ve barışçıl bir dünyayı savunuyorum. Savaşların olmadığı bir dünyayı savunuyorum. Ama bu mümkün değil maalesef. Arapların bu savaşa ses çıkarmama nedenleri, başlarında hep İsrail ve ABD kuklası yöneticilerin olması. Siyonistler, halkın seçtiği yöneticileri darbelerle indirip kendi adamlarını koydular. Suudi Arabistan'ın Veliaht Prensi'ni bile siyonist bir dadı eğitti. Bu sebeple Suudi Arabistan'da Gazze'yi destekleyenler tutuklanıyor. Benim konuştuğum Arap arkadaşlarım var. Biri Mısırlı, biri Sudanlı. Kendi ülkelerinde oturuyorlar. Savaşın bitmesi için dua ediyorlar ama ellerinden fazla bir şey gelmiyor. Yemen halkı, sesini çıkarabiliyor çünkü başlarındaki yönetici kukla bir yönetici değil. Eğer biz Arap sevici olsaydık, Ebu Cehil'i ve Suudi Prens Selman'ı da severdik ama bunlardan nefret ediyoruz. Amerikalı öğrenciler ve Avrupalı sarışınlar, Gazze'ye destek gösterileri yaptıkları için Arap sevici olmuyorlar mesela. Hatta Antisiyonist Yahudiler bile Gazze'ye destek gösterileri yapıyor.
Soran1 yılHalkının destek çıktığına dair bir kanıtın var mı? Ben, Arapların hepsi masum demiyorum. Her ırkın içinden iyi de çıkar, kötü de çıkar, hain de çıkar, vatansever de çıkar. Filistinlilerin Türkleri görünce sevinip Türk bayrağına sahip çıktıkları videolar var. Ayrıca Filistinliler, fakir olmalarına rağmen depremde bize yardım etmişlerdi. Katar da bir Arap ülkesi ve depremde bize yüzlerce konteynır ev yollamıştı.
Soran1 yılBiz, hiçbir ırkı kutsallaştırmıyoruz. Bizim için din kutsaldır, herhangi bir ırk değil.
s 1 yıl35bin tanesinin ihanetiyle koskoca ordu hasar almazdı savunmayın şu ırkı 35bin ihanet eden varsa 35milyon sempatizmanı var. Adil bir dünya olmayacak. İnsan oğlu da barışcıl bir tür değil. Dediğin gibi bu olmayacak. Ve dediklerinde haklısın belki bizim bakanlardan bile mossad ajanı çıkan olabilir ama halkın desteği ile bunlar mümkün oluyor.
Soran1 yılTarihi kayıtlarda 35 bin yazıyor. 3. kez söylüyorum. Ben, haklı olanı savunuyorum, herhangi bir ırkı değil. Zamanında yapılan hataların bedelini masum insanlar ödememeli. İhanet ettiler diye, Gazzeli bebekler suçlu olmuyorlar. Bu bir vicdan meselesi, ırk meselesi değil. Antisiyonist Yahudiler, Amerikalı öğrenciler ve Avrupalı sarışın Hıristiyanlar da Gazze'yi savunuyorlar. Ve evet, savaşların durmayacağını, dünyanın adil olmayacağını, dünyada barış ilan edilmeyeceğini ben de biliyorum. İnsanoğlu ortaya çıktığından beri savaşlar hiç durmamış. Ama şu anki durum savaştan da öte, bir soykırım. İsrail, uluslararası hukuku yüzlerce defa çiğneyerek, yasaklı silahlar kullanıyor ve sivilleri hedef alıyor. Savaş hukukuna göre bunlar suçtur ve savaş hukuku uluslararasıdır.
Soran1 yılÜlkemizde milyonlarca gizli siyonist ve gizli Ermeni yaşıyor. Ülkemde bunları istemiyorum.
s 1 yıl3-5bin kişi toplanıp ayaklandırma çıkarıp koskoca orduyu sence çökertebilir mi tabi ki hayır. İsrail soykırım yapıyor çocuklara bebeklere yazık dediğin gibi suç da işliyor ve dünyada sesini çıkaran yok çıkaranlar da göstermelik çıkarıyor perde arkasından yardımını yapıyor buna yapacak bir şey yok
Soran1 yılSenin o bahsettiğin Araplar, siyonizmin esir aldıkları Araplar. Benim tanıştığım Araplar öyle değildi. Araplar, senin çevrenden ve senin gördüklerinden ibaret değil. Hangi ırktan olursa olsun, Siyonizme hizmet eden herkese lanet olsun. Bizi seven Araplar da var, sevmeyenler de var. Çünkü siyonistler, Araplarla Türkleri düşman etmek için provokasyon hesapları açıyorlar. Araplara Türkleri, Türklere Arapları kötülüyorlar. Esasında bu bir siyonizm projesi. Bunlara kanan insanlar oluyor maalesef. Araplardan da buna kananlar var, Türklerden de. İstanbul'daki Suriyelilerin durumunu biliyorum. Gerçekten aralarında çok kötü ve rahatsız edici olanları var. Onları ben de istemiyorum. Ama aralarında iyi olanları da var. Tanıdığım için biliyorum. Siyonizm, bu bahsettiğim projeyle "din kardeşliği" kavramını yok etmek istiyor. Halbuki Kuran'da ve hadislerde "Bütün müminler kardeştir" der. Siyonizm, bu kavramı yok ederse, senin bahsettiğin gibi Arapların sayısı çoğalır ve siyonizme karşı çıkan engellerin sayısı azalır. Bu arada, İsrail yardım ettikten sonra tarihi eserlerimizi çalıp gitti.
s 1 yılO zaman milyonlarca ar*bı siyonsistler esir almış. Benim çevremden ve gördüklerimden ibaret değilse senin gördüklerinden de değil. İyi olanlar da var diye öyle düşünme diyorsun ama 10 ar*ptan 7si böyle 3ü iyi. Ben bu 7sinin. yok edilmesini destekliyorum geriye kalan 3ü normal yaşasın.
Soran1 yılBen, İslam tarihi ve mezhepler tarihi konusunda eğitim aldım. O 35 bin isyancının başarılı olma sebebi, arkalarında İngilizlerin olması. Ayrıca Mısır'da şöyle bir durum olmuş:
Napolyon Bonapart, Mısır'a gelip: "Ben bir Osmanlı askeriyim. Ben bir Müslümanım. Beni Osmanlı gönderdi. Benim peşimden gelin." diye Mısır halkını kandırmış. Mısır halkı, Osmanlı'ya biat ettiklerini zannederken, aslında Fransızlara biat ediyorlardı ama bundan haberleri yoktu. Osmanlı ordusunu başarısız kılanlar, İngilizlerin ve Fransızların taktikleriydi. Şerif Hüseyin, ilk isyanında başarılı olamamış ama 2. isyanında başarılı olmuştu. İngilizlerin yardımıyla Suudi Arabistan Devleti'ni kurdu. Yanlış hatırlamıyorsam, Abdülvehhab isimli bir adam, Vahhabilik mezhebini kurup, Suudileri Sünni Türklerle düşman etti. Esasında bunların hepsi İngilizlerin oyunu.
Soran1 yılSiyonizme hizmet eden Araplar ve siyonistler cezalandırılsın. Ama kendi halinde yaşayan Sünni Araplara ve Antisiyonist Yahudilere dokunulmasın.
Soran1 yılAdamlar, gelen tepkiler üzerine tarihi Tevrat'ı İstanbul'daki Yahudi cemaatine teslim ettiler. Ama çakmasını mı, yoksa orijinalini mi teslim ettiler, bilmiyorum.
Soran1 yılO dediğin Araplar, siyonizmin oyununa gelmişler işte. Siyonizme hizmet eden herkesi ve bütün siyonistleri cezalandırmak lazım. Ama senin bu dediğin Araplar, Nusayri ve Suudi Araplar. Gazzeliler, Sünni Şafii mezhebindendir ve Türkleri severler. Zaten Sünni birisi, siyonizme hizmet etmez ve Türklere düşman olmaz.
Soran1 yılAdamlar, ülkemizin her yerini örümcek ağı gibi sardıkları için böyle oluyor. Ve evet, hangi ırktan olursa olsun, dediklerini yapan kişiler cezalandırılmalı. Tecavüzcüler idam edilmeli. Hayvanlara zarar verenlere kısas cezası uygulanmalı bence.
Soran1 yılNeyse, bu kadar yeter bence. İyi akşamlar dilerim.
s 1 yılBenim sevmediğim de bu düşman olan araplar ve sayıları milyonlarca. Hatta herkes sandığın gibi dininde kendi halinde değil hepsi paranın esiri olmuş. En basitinden adamlar kabe manzaralı otelleri yapıp gösteriş için kabe manzaralı tuvaletlerine giriyorlar ve sevap işledik sanıyorlar.
Soran1 yılEvet, böyle Araplardan ben de nefret ediyorum. Kabe'nin her yerine bina yapıp, rant yığınına çevirdiler. Özellikle Suudiler, aşırı paracılar. Kefil adı altında başkalarının sırtından geçiniyorlar. Gazze'de ve Afrika'da açlıktan insanlar ölürken, onlar Kabe manzaralı yemekler yiyorlar. Böylelerini Allah'a havale ediyorum. Ahirette Allah soracak. Ama kendi halinde, Sünni olan Arapları tenzih ederim. Zaten Türk düşmanı Araplar, bu paracı olan, bencil ve lüks düşkünü, Vahhabi ve Nusayri Araplar. Kendi halindeki Sünni Araplar, Türkleri severler. Ama maalesef, birçok insan, paranın esiri olmuş. Bizim ülkemizde de böyleleri var. Siyonistler, Çin'e bile sermaye yatırımı yapıyorlar. Dünya üzerinde çok kötü planları var. Kendilerini üstün ırk görüyorlar. Dünyanın her yerini sardılar. Rusya'da bile varlar diye biliyorum. Galiba, sadece Kuzey Kore'de yoklar. Vadedilmiş topraklar bahanesiyle bizim ülkemizin topraklarına da göz dikmiş durumdalar. Az önce bundan bahsetmiştiniz zaten. Tekrardan iyi akşamlar.
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer