Güncellemeler
1 yıl
Bir yorum sahibi uzunca elestirmisti buna cevap verdim sonra cevabimi kaldırdığını fark ettim bunun uzerine yorumumu topyekun kaldirdim lutfen biraz elestiriye acik olun ve saygıyi kaybetmeyin bu öz saygıdır kaldirmaniz once kendinizi zedeler.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
3Cevap
Bu yazıyı bir yerden copy paste yapmadıysan harika yazmışsın :) Ve çok haklısın
Copy paste olduğunu düşünmen gururumu okşadı valla ne yalan soyliyim teşekkür ederim 🥰🥰
:)) o zaman tekrar eline sağlık güzel özetlemişsin
Sen arap mısın
hy sokucam sizin 2 işinize gelmeyen yazı gördüğünüzde kesin arapları tutuyor düşüncenizden
Türk oğlu Türk'üm kardeşim ama objektif gerçekçi bir Türk'üm.
Arap güzellemesi yapıyorsun kesin arapsın
hee arabım
Senin dediğin olay olana o kadar o arapların hepsi avrupada asimile olur. Yani kendilerini alman olarak görürler, arap olarak değil ve onların çocukları da aynı şekilde. Bu nedenle avrupa açısından bir sorun teşkil etmeyecektir
o asimile stratejisi 3-5 arapta etkili olur milyonlarcasında olmaz
örnek vereyim, 300 kişi a grubundan gelsin, b grubundan 10 kişi gelsin,
azınlık çoğunluğa karışır genel adıyla asimile gerçekleşir.
b grubundan 100 kişi gelirse "Biz arabız ve kültürümüz bu" der,
ya da başka örnek verelim Çinde 1 buçuk milyar insan var, 100 Türk oraya giderse asimilasyon onun çocuklarıyla devam eder, 10 bin türk giderse onlara mahalle verilir ve Türk mahallesi derler.
anladın diye umuyorum
Bu nedenle Avrupa fazla kişi almıyor. Biraz biraz alıyor. Asimile olacak kadar sayıyı alıyor. ABD gibi bin çeşit milletten oluşuyor ama hepsi kendine ABD'li diyor
avrupa da zaten isteğiyle alıyor brom bak bakalım günlük kaç kişi avrupada kaçak yerleşmeye başladı ve kaçak göçmen sorunu neden hükümetleri bile devirtiyor
avrupa şuanda milli güvenlik problemi yaşıyor halk toplanıp göçmenleri göndermeye çalışıyor haklı olarak
ab'nin tek sınır kapısı biziz, biz tuttuk tuttuk yoksa sıçtılar
Bu kadar kolaysa biz de gidip Avrupaya yerleşelim o zaman. Avrupa bize para ödüyor göçmenleri salmayalım diye. Yine de modern hayat onları bitirecek. Nüfus her zaman güçtür. İnstagramı yasakladığımızda instagramın etekleri tutuştu çünkü nüfusumuz fazla ve birden 55 milyon üyesini kaybetti. Eğer nüfusumuz az olsaydı takmazlardı bile bizi
babacığım arap ortadoğudan kaçmış avrupaya kaçmak için ölüm riskini umursamıyor bile
ölüm riskini göze alabiliyorsan avrupa orada bin vapura fırla koca denizin her cm karesini kontrol edemiyorlar bi şekilde kaçak göçek ticaret ayağı altında geminin köşesine kıçına bi yere sıkışıyorlar
ya da farklı yollar ama ölüm uğruna dalıyorlar işte
hic ilgilenmioz onlarla valla