AI Persona’ya Sor
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
113Cevap
Fazla. Askerliğin bedeli mi olur her erkeğin gidip yapması lazım
1 milyon olsada vatan hainleri askerlik yapsa
6 ay askere gitmektense kesinlikle verirdim:) ki ben 18000 tl ye yapmistim
Merak etme 6 ay yapınca bir yerin eksilmiyor
ticari hayatim etkileneceginden bu parayi odemek daha cazip
Matıklı sizin içim
O kadar para verirsem o bir ay beni bordo bereli gibi eğitmeliler aksi takdirde 6 ay giderim.
Parası olan bedelli yapsın 6 ay boşa geçmez en azından
6 ay askerlik zaten abartmaya gerek yok. Dedelerimiz gibi 3 sene yapmıcaz😄
Oh ne güzel kimse ödeyemez de askerlik yapar Bi zahmet
Yiyorsa kendin askere gitsene 😄
Keşke gitsem
Kadınlarda askerlik yapabilir burada keske demekle olmuyor sozde icraata gelse 1 gun bile duramazsın orada keske diyor bide😄
Belkide gitmisimdir nerden biliyon hem askerliği ne sanıyorsun oyuncak mı ağır egitimden geçeceksiniz ki zorluğa karşı direnç olsun
Zaman kaybından başka bisi dsgil arkadaşlarım gitti tuvaket temizlemekten başka birsey yapmıyorsun 6 ayın 2 gunu silah tutuyorsun geri kalanı patates soyma tuvalet temizleme tamamen saman kaybı
Niye kibar kadın mi sandın beni ay canım yandi diyip zirlsyacak birimi saniyorsun ben ne egitimlerden geçtim
Ben onları evde zaten yapıyorum her zaman egitime alışığım pısırık değilim korkum yok keşke yine eğitim de olsam gururla yaparım
Senin idrak etme kapasiten yok cidden ne dediğimi anlamamışsın
Defol git yaa senle uğraşamam korkaklarla muhatap bile olunmaz sizin gibilere bu ülke bile fazla haketmiyorsunuz bedelli kim istiyorsa vatanı yoktur bana göre
😄😄 cidden cok cahilsin cahil olmaktansa korkak olmayı tercih ederim
Kibar değilim hiç olmasa anladın sen
Onune 2 silah verseler altına yapacaksın gelmis burada sert rolunu yapıyorsun ne bos konustun ya
Sen beni taniyormusun ki asıl sen boş boş konuşuyorsun burada gitte makyaj yap sen askerliği biz yaparız korkak
ALALAŞAĞWĞWPEOEKEKWKQPWPSMALPAPWPWPQPWLEKRJRJDOQŞWŞDKFJEPR iyi guldum
Random atacak kadar çocuksun zaten büyü de gel
ALSLWLWPWPQPWOEOEIRJEIEIEOEOE tamam
30 gün askere gideceksin birde üstüne para vereceksin fıkra bu kadar 😂
Zamanında 15 bin liraya gitmiştim 😊 yazık oldu gerçekten 217 bin
Oh canıma değsin 1.5 yıllık erkek arkadaşım benden ayrıldıktan sonra bedelli askerlik yapacaktı şimdi gitsin ödesin bu parayı ona da hakkımı helal etmiyorum burnu daha çok sürtünsün inşallah. Sevindim bedelli askerlik parasının bu olduğuna.
Keske bedelli yapacak olanlarin yerine askerlik yapabilme gibi bir sistem olsa. Bu parayi bana verin ben 6 ay daha giderim.
Ekemskkwkskwksmekskskw
@kimmisbuayssse gözlerinde fena degilmis
Evet fena değil
Halihazırda dışarıda kurulu düzen güzel kazandığınız ve başında durmanız gereken bir işiniz var ise elbette bedelli yapın diğer türlü boş adamın biri iseniz gelin bize mıntıka temizliği yapacak adam lazım 😂
Asker çok konuşma git tuvaletleri temizle
Asker mi? Her şeyden bir haber bedelli adayı görüyorum yorumlarda sakalına yazık olacak mehmetçik 😂
O parayı bana versinler onların yerine ben yaparım 😂
Şuna giderli yorum atan hanımları askere davet ediyorum. Yalnızca 1 haftalığına 😉
6 ay yaptm da kurtuldum
Ama şunu diyim paranız varsa bedelli yapın.
Askerden kaçacak olanlar her türlü bulup öder
O parayı versinler bana yine aynı askarliği yapiyim ben sjsj
Ahahaha enayilik. Askerlik parayla olmamalı. Ama tabii veren mâl oldukça fiyat ona göre artar. Şehit kavramını çok seven bu ülkede, bol askerli, bol şehitli günler diliyorum
Veren mâl değil bazıları belli nedenler yüzünden yapamıyorlar sonuçta herkes askerlik yapacak diye bir şey yok (yani altı ay boyunca) kimisi evli oluyor, kimisinin çocuğu oluyor, kimisi yeni nişanlanmış seneye evlenecek yani adam bu durumlarda evliliğini hayatindakini altı ay bırakıp askerliğini mi yapacak? İmkânı olan veriyor parayı yapıyor yani bu bir usulsüzlükte değil imkân meselesi imkân.
git öl diyorlar. çünkü asker kalmadı. giden ölüyor gelen düz tabutta geliyo.. Yani uluslararası bürokratik işler yüzünden askerler ölüyor. Sadece Pkk falan değil mevzu. başka işler dönüyo..
Ne zaman açıklandı bu ücret? Kesin bilgi değil mi, ben göremedim de
Muhendisim. Benim 3 aylık maaşım. Gidip rezillik cekmeye gerek yok.
Yapma kardeşim biz gittik paşa paşa 6 ay yaptik hatta 1 senelige başvurdum çikmadi
ödenir yine de gidilmez. zamanında bedelli yaptığıma hiç pişman değilim
Kısa zaten o kadar para verileceğine gidip yapsınlar
Yapmadım, yine olsa yine bedelli düşünmem 6 ay zaten alt tarafı
İyiki 15.000₺ olduğu zaman yapmışım çok şükür kurtuldum
50 bin olduğu zamanları hatrladm yuhhh
15 binlere yapanlar varmış yaa
15 nerde şimdiki 217 bin küsür nerde
herkes nasıl istersen o şekilde yapabilir. 6 ay sonunda iyi bir eğitim alınabiliyormu? cünkü 6 ay bir askerinde devlete maliyeti var.
Gider altı ay askerlik yaparim
ABD de asker olacak olana para veriyorlar...
Biz babalar gibi gidip yaptık hemde Şırnak'ta 😎
Bedelli askerlik yapan etek giysin
😂😂
28 gün askerlik için az bile.
insanlar kendini zor doyuruyor
Bu parayı verip bot bağlayacağıma giderim 6 ay askerlik yaparım o kadar bile para yiyemem doğrusu.
TSK yı satın almıcaz ya o fiyat ne 😱
Enflasyon iyi diyolar ama bedelli altı ayda bir artıyor 🤣🤣🤣
Ben 15 ay askerlik yaptim
Çok pahalı bence
Yapılmaz 6 ay yap daha iyi
Herkes aslan gibi gidip askerliğini yapmali
Valla ben yapalı çok oldu gidecek düşünsün
Uzun dönem askerlik yapanlar çıldırmış yorumlarda
en iyisi hiç askere gitmemek
Oha yaa anlaşılan kaçak yaşıycaz
Ooo penis vergisi artmış
Devlete para lazım galiba 😀
Yapar bu millet aman kariyerimiz gitmesin
Değil 217 20 bin verip de bedelli yapmam.
180 idi ne ara zamlandı yazık ya
6 ayda bir zamlanıyor
Yapmayanlar düşünsün.
Öyle bir derdim kalmadı
Gitsin askerliğini yapsın ya bedelli ne
Yapacak olan akillilar vardir snan
Az olmuş daha çok olmalı.
Şimdi bişey Solicem de neyse
Az olmuş 600 bin 920 TL olmalıydı
Sen neden dert ettin ki :D
Maddi imkan varsa yapılır 28 gün yapıp dönüyorlar
Siz rahatsınız tabi böyle bir zorunluluğunuz yok