
Biraz sessiz olacak galiba. Yine de kutlayan birileri çıkar diye umuyorum. ☺️

Biraz sessiz olacak galiba. Yine de kutlayan birileri çıkar diye umuyorum. ☺️
Bu millet 500 bilmem kaç sene önce yaşamış insanların yaptıklarıyla övünüp gurur duyacağına bugün İstanbul'u Arap işgalinden kurtarmaya çalışsa nasıl olur
Gelecek elden giderken
Geçmişle övünmek ne kazandırıyor
Boş yapma sen öncelikle batılılaşmaktan kurtar memleketi. Tarihteki her başarı kutlanmalıdır.
Kutlamanın bi anlamı yok. Ama bence o dönemi doğru düzgün anlatan yayınlar, filmler, belgeseller, etkinlikler düzenlenebilir. Önemli bir tarihi olay çünkü
Gerçek Atam Fātih'e Allah rahmet eylesin.
Amin 🤲
Ruhu şad olsn
Cevap
3Cevap
Fatih Sultan Mehmet ve Akşamsettin fav insanlarsınız yemin ederim
Ülke olarak bitmişiz. İstanbul'un fethi 1000. Yılda olsa ne yazar? şu an fatih sultan Mehmet han mezarından kalksa yüzümüze tükürür 😢😢
Haklısın
Orta çağdan yeni çağa geçilen önemli bir zaferimizdir dönüm noktamızdır. Bu güzel şehrimizin 571. yıldönümü kutlu olsun.
geçmişte gitmek istediğim tek tarih
Hiç umrumda değil açıkçası
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?