Benim oyum Mustafa Kemal Atatürk 🇹🇷
MUSTAFA KEMAL ATATÜRK
RECEP TAYYİP ERDOĞAN
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Lütfen yaşını seç
Benim oyum Mustafa Kemal Atatürk 🇹🇷
İlk resimdeki karizmadan ikinci resime geçince aşırı garipsedim Atatürk ün olduğu yerde Erdoğan ın esamesi okunmaz ki aksi Atatürk ün liderliğine ve duruşuna saygısızlık olur diye düşünüyorum , cevabı biraz fazla kolay bir soru olmuş
Cevap
6Cevap
Mustafa Kemal Atatürk
Eger. Mustafa. Kemal. Pasa. Yasasaydi bu sorunun. Anlami. Olmazdi. ilk tercih. ". MUSTAFA. KEMAL. Pasa olurdu... Ama bugunku Liderler arasinda... Kesin. REIS.. Recep. Tayyip. Erdogan. Olur. Yani. Ataturk. Yasasaydi. Kesin. Ataturk olurdu!!!
Yukarida. Goruluyor. Gazi. Mustafa KEMAL 100/87. Yani cok yukarida. Kabul ediliyor. Helal Olsun burnu dusunen. Atamizi. kalplerinde tutan yasatan ". Aslanlara!!!
Atamın duruşundan bile karizma akıyor ♥️
o gereksiz 2'ci gorseli kaldir benim gozum Mustafa Kemal Atatürkten baskasini gormuyor sonuna kadar atamın izinden gidecegime ant ictim huzur icinde uyu atam🇹🇷❤️
SANA SÖ-
Pardon yanlış geldim
Allah mi Erdogan mi diye Anket yapsan Erdogan diyecek insan var bu ülkede
aynen kanka ondan sordum bu soruyu
Atatürk'ü Erdoğan'la kıyaslamak resmen Atama hakaret yahu
soru ve sıyasetım bana ısteer cevapla ıstersen cevaplama
Mustafa Kemal Atatürk’ü seçerdim.
Erdoğan herşeyi mahvetti.
Mustafa Kemal Atatürk hayatta olmadığı için Recep Tayyip Erdoğana verirdim
Ülkeyi kuran adam bi de ülkeyi batıran adam
Cumhuriyetin kurucusunu tabiki
Elbette Atatürk bu da soru mu 🥰
Ümit Özdağ
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?