Türkiye'nin en yaşlı seçmeni, 117 yaşındaki ninemiz oyunu kullanmış. Kaç yaşından sonra oy kullanılmamalı?

Bana göre 60 yaşından sonra oy kullanmak yasak olmalı ya.. ninemize helal olsun kalkıp gitmiş kullanmış ama bana göre 18-60 yaş arası kullanmalı

Türkiyenin en yaşlı seçmeni, 117 yaşındaki ninemiz oyunu kullanmış. Kaç yaşından sonra oy kullanılmamalı?
Türkiye'nin en yaşlı seçmeni, 117 yaşındaki ninemiz oyunu kullanmış. Kaç yaşından sonra oy kullanılmamalı?
Cevapla