Bana göre 60 yaşından sonra oy kullanmak yasak olmalı ya.. ninemize helal olsun kalkıp gitmiş kullanmış ama bana göre 18-60 yaş arası kullanmalı

Bana göre 60 yaşından sonra oy kullanmak yasak olmalı ya.. ninemize helal olsun kalkıp gitmiş kullanmış ama bana göre 18-60 yaş arası kullanmalı

hım düşünceni anladım gizli üye. ama şu var ki atladıgın. insanlara 65e kadar calıs denilebiliyor memurlarda. keza bu ozelde daha üst sanırım , imitsiz bazı alanlarda. ki şimdi bu adama iş yaptırıyon ama oy hayırmı dicen. zıkıntılı iş. bi gün iktidara gelirsen yaparsın:D biraz basını agrıtır bu iş. yoksa fikren bence güzel 60 az ama. bu arada bende diyim hadi bence 18 yası da az baslangıc ıcın. bence 25 yasından baslatılmalı. secilme hakkı ise daha yukarda olmalı. secilme sartlarına bak misal ilkokul mezunu secilebiliyor o da bence min üniv olmalı. hatta örgün. meli malı. herkesin düşüncesi var işte ki bence yormayalım kendimizi. siyasetciler işine geleni yapıyorlar işte.
Bence yaş sınırı 18'den 20'ye çıkarılmalı çünkü daha yeni ergenler hangi partilere oy vermesi gerektiğini bilmiyorlar, tam buna vereceğim kararlıyım diye düşünüyorlar sonra birisi çıkıp buna at diyor hemen değişiyor düşünce yapısı, he bu değil ki herkesin kafası böyledir diye demiyorum asla ama çoğu insan kafasını çalıştıramıyor ve bu yüzden de 20, yaşlılar için de bence 75 olmalı diyorum.
Bazı noterler 65 yaşın üstündeki vatandaşlardan önemli işlemler için sağlık raporu isteyebiliyor. Bence 65 yaş sınırı olmalı. Bu yaştan sonra seçme ve seçilme olayı tamamen yasaklanmalı..
Merhaba,
Yaş sınırı olmamalı!
60 yaşından sonra ki insanlar, insan değil mi!
60 yaşından sonra ne oluyor?
Bana kalırsa 15 yaşından sonra oy kullanmalı insanlar...
Cevap
50Cevap
Ölene kadar oy kullanmak gerek gadası
Bence sınır altta olmalı!
25yasından önce kimse oy kullanmamalı.
Askerlik görüp, kafa oturmalı!
Milletvekili olma şartlarını degistirirdim.
Herhangi bir terörörgütüyle baglantısı olmuş kişi hic milletvekili olmamalı.
Hapisden milletvekili olunmamalı (banal suçlar hariç)
Belediye yönetim şekli Avrupa vede Amerikadaki gibi olmalı. %10 gecen her parti yönetime girmeli, senatör olarak. Kısaca seçilen belediyebaşkanının partisi Şehri tek başına yönetmemeli.
Her Belediyenin ihalelerini Sayıstay onaylamalı vede kontrol etmekli, sıkı şekide
Bir hakkın sana göresi bana göresi olmaz. Akli melekelerinde sorun yoksa, kişilerin -hoşuna gitse de gitmese de- oy kullanmalarına bir şey diyemezsin. Kişinin dil, din, ırk, yaş, cinsel kimlik vb gibi durumu nedeni ile yasal haklardan mahrum edilmesini istemek kimsenin haddine de değildir.
Bos bos yorum yapiyorsunuz. fikrinizin altini doldurun. seni 60 da durduran ne oldu mesela? Eger yasli kesim oy kullanmasin diyorsaniz ust siniri 65 secmeniz lazim 65 yaslilik siniri kabul edilen yastir. go tunuzden rastgele sayi atmayin. bana kalirsa ortalama olum yasini asmis kisiler oy kullanmamali.
Seçim her zaman yapılan bir şey değil. 60 yaş üzeri de bu ülkenin vatandaşı. Yaş limiti olmamalı. Çok yaşlılıktan ötürü, oyunu kime kullanacağını bilemeyenler belki dediğin gibi kullanmamalı. Aklı yerinde olan herkes isterse oy kullanabilmeli.
Demokraside yaş şartı mı var neden kullanmasın peki ona oy kullandırtmasan demokrasi olur mu yapmayın böyle ya insanların yaşlarına göre yapacaklarına karar veren siz değilsiniz olamazsınız da
Sen de ölmezsen 60 yaşını geçeceksin. Başkalarının seçtiği adayın kendini yönetmesine boyun mu eğeceksin? Sen oy kullanma bence
bence yaşla ilgili olmamalı. oydan önce IQ testi yapılsın sadece yüksekler oy kullansın. aptalların neye oy vereceği belli zaten
Allah uzun ömürler versin nineme. Yorumlardakiler çok saygısız. Sırf teyzemiz tesettürlü diye neler diyorlar.
Hangi partiye oy verdiğine eminim ama ispat edemem.
Yasli olmanın oy atmak adına bir engeli yok hatta 100 yaşındaki bir insan bunasa çevresini tanımasa da ekonomiyi parayi yaşamı gene bilir :)
Kesinlikle dediğine katılıyorum belli bir yaştan sonra oy kullanmak olmamalı millet sedye üstünde gidiyor
65 yaş sınır olmalı
bir mülk satarken bile heyet raporu istiyorsun, ülkeyi yönetmek için istemiyorsun
Nine bak bu ampül. Buna bascan
Belli bir yaştan sonra akıl sağlığı raporu alınmalı. 100 yaşında insanlar neden bizim geleceğimizi belirliyor anlamış değilim
Niye yasak olsun alzheimer falan diyemi yoksa yaşlılık diyemi ölmedş sonuçta oda bu ülkede yaşıyor ve oy kullanmak onunda hakkı
Yaş sınırı 18 ve üstü olur halk seçimde cevabını veriri emekli olanalr 60 yaş ve üstü eğer bunlar oy kullanmaz isesorunlarını kimse takmaz
Her vatandaşın hakkı oy kullanmak. Yaşlılar da bu ülkede yaşıyor, buranın vatandaşı. Ülkede olan her olaydan onlar da etkileniyor. Niye kendi vatandaşımızın hakkını elinden alıp ona ikinci sınıf insan muamelesi yapalım?
60 yaşını geçen kişilere insan muamelesi yapmayı bırakmak etik dışı.
117 yaşında hemen hemen biten mental performansıyla senin geleceğini şekillendiriyor ne güzel be güzel
Onlar çok şey görmüş geçirmiş daha bilgilidir bu konuda. 18-20 yaş kullanmaması gerek bence çoğu çevrenin etkisinde kalıyor oy yaşı 22 den başlamalı
Yaş degilde vatandaslik bilgisini içeren bir sınav yapılmalı, sinavingebe oynkullanabilmeli gecemeneyen kullanamamali
Herkesten çok görmüş yaşamış biri neden oy kullanmasın
Aklı başında her insan oy kullanma hakkına sahip olmalı. Bunun yaşla ilgisi yok.
Her yaş kulllanmalıdır neden sınırlama olsun ki istemeyen zaten kullanmıyor
Teyze bedel ödemiş. 2 oy hakkı olmalı. Vatandaslik hakki doğumdan ölene kadar olan süreyi kapsar.
Siyasetçiler bile 60ın üstünde ne anlatıyon sen 😂😂
Bizim nene de hiçbir partinin hatrı kalmasın diye hepsine basmış
Aklı başında her insanın hakkıdır.
25 yaşında 40 yaşında da cahil çok.
60 da erken bir yaş zaten o yaşlarda emekli olacaksın ve başkan adayları da zaten 60 lı yaşlarda.
Oy kullandırma yaşı sınırlandırılırsa siyaset adamlarının da yaş sınırlaması olması gerekir..
Oy bir yurttaşlık görevidir 18 yaşından büyük herkes bu hakka sahiptir, kaç yaşından sonra oy kullanılmamalıdır sorusu kusura bakma ama çok saçma
Yok daha neler yok 40. Sonucta 18 den sornasi yetiskin kimse aklini yitirmiyor. Akil sağliği yerinde olan herkes kullanabilmeli
Kimin ne kadar yaşayacağını bilmediğimiz için ülke vatandaşı olan her yaşta insan oy kullana bilir ki bu onların hakkı. Gençken çalışıp devlete ülkeye katkıda bulunmuşlar çünki
O zaman 18 yaş da kullanmasın çoluk çocuk oy mu kullanır 25 yaş ve üzeri olsun oy kullanma yaşı
Sen ne sacmasalak birisin 60 sonrasi yasamiyor mu? Ne bos birisin sen ya
Oy kullanmak için ilk olarak rapor çıkartırılmalı bence yaşı farketmez bu işin ehliyet gibi ya da askeri işler gibi büyük sorumluluk gerektiren bir şey
Biraz ön yargı ama nenenin tipinden malum partiye oy vermiş gibi bir vibe aldım
Utanmasalar mezardan çıkartıp oy kullandıracaklar. 🤣
Osmanlıyı, Cumhuriyeti, Atatürkü, tüm darbeleri ve ve tüm ekonomi krizleri ve Erdoğanı görmüş bir insan vay be❤️❤️❤️ teyzemiz Türkiyeden daha değerli
60 değil 75 olmalı bence. zaten o yaşta onun oyunu o kullanmazki başkası kullanır
Bence 80 yaşından sonraki insanlara eziyet oluyor.
65 yaş üstü bence oy kullanmamalı
Kullanmamalı ne yaptığını bilmez bu
80 den sonra kullanılmaması lazım bence.
Neye dayanarak 60 yaşından sonra oy kullanılmamalı diyorsun çok merak ediyorum?
Helal olsun teyzem sana
Ben kullanmadım
tamam öyle yaparız diğer secimde
Teyzem ilk oyunu Abdülhamite vermişti
Bence 70den sonra oy kullanmamalı
50 yaş sınırı gelsin aw
Ölünceye kadar kullanmalılar :)
Bence 16-60 arası ideal
Kalp pişiren teyze değil mi bu shshhss
yaşayan herkes kullansın işte
oy kullanmadım
Onun ben gelene ayağını s
Her yqs kullanmalı bence. 15 yasa dusmeli
60-65'den sonra kullanılmamalıdır.
Akıl sağlığı yerindeyse neden kullanmasın.
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?