Ümit Özdağ, "Oy kullanma yaşı 12'ye indirilsin, Zafer Partisi tek başına iktidara gelir" demiş. Oy kullanma yaşı kaç olsun?

bu adamın sözleri bazen çok komik :d

Ümit Özdağ, Oy kullanma yaşı 12ye indirilsin, Zafer Partisi tek başına iktidara gelir demiş. Oy kullanma yaşı kaç olsun?
Ümit Özdağ, "Oy kullanma yaşı 12'ye indirilsin, Zafer Partisi tek başına iktidara gelir" demiş. Oy kullanma yaşı kaç olsun?
Cevapla