Cübbeli Ahmet Hoca: Oy kullanma yaşı 40 olmalı. Sizce haklı mı?

Cübbeli Ahmet Hoca peygamberlere nübüvvetin kırk yaşından sonra verildiğini söyleyerek oy kullanma hakkının da kırk yaşından sonra verilmesi gerektiğini söyledi.
Cübbeli Ahmet Hoca: Oy kullanma yaşı 40 olmalı. Sizce haklı mı?
https://www.yeniakit.com.tr/haber/cubbeli-ahmet-hocadan-secme-ve-secilme-hakki-yorumu-kac-yas-olmasi-gerektigini-acikladi-1586811.html
Evet
Hayır
Yaşını ve cinsiyetini belirt, oyunu kullan:
Cübbeli Ahmet Hoca: Oy kullanma yaşı 40 olmalı. Sizce haklı mı?
Cevapla