Bülent Arınç, "Hastane kelimesi kullanılmamalı, şifahane denilmeli" diyor. Ne düşünüyorsunuz? (Sayfa 2)

Bülent Arınç, "Hastane kelimesi kullanılmamalı, şifahane denilmeli" diyor. Ne düşünüyorsunuz?
Cevapla