
23 Şubat 2024 tarihinde Bursa'da 4.1 büyüklüğünde deprem meydana geldi. AFAD'dan yapılan açıklamaya göre depremin derinliği 10.86 kilometre olarak ölçüldü.

23 Şubat 2024 tarihinde Bursa'da 4.1 büyüklüğünde deprem meydana geldi. AFAD'dan yapılan açıklamaya göre depremin derinliği 10.86 kilometre olarak ölçüldü.
Bende Bursada yaşıyorum gram hissetmedim ayrıca olabilir neden bu kadar abartmayı seviyo bu millet zaten ülkemiz deprem bölgesi önlemini al gerisini Allaha bırak
Ya şimdi linç yicem ama cidden şunları soru yapmayın be. Deprem için diyorum 5 üzerini kale alın gerisi boş. Hatta 5 bile aşırı önemli değil yani abartmaya gerek yok
İyi ki hissetmedim, son depremden sonra çok korkuyorum artık
Ben hissetmedim. Allah Korusun :(
Cevap
14Cevap
haberim yeni oldu.. geçmiş olsun herkese... 🙏
geçmiş olsun bursa yeni öğrendim bursa Gemlik fay üstünde Marmara depremi yaklaşıyor her an olabilir
Trafikte idim hissetmedim ama. oncesine bildirim geldi
Depremden önce İstanbul'da deprem oluyor diye uyari geldi, o an bekledim, sarsıntı olmadı burada..
Ben oraya 2 saat uzaklıktayım ama bende depremi hissettim dün akşam kötüydü biraz
Ailem orada hissetmemişler pek çok şükür zarar ziyan olmamış😌
Rabbim korusun müslüman kullarını
Hayır, herkese geçmiş olsun
KS'de bursalı var mı ki varsa kendini belli etsin
teşekkürler
Hissettim ve aklıma beklenen büyük deprem geldi...
evet. hiissettik. Alah beterinden saklasın..
Hayır hissetmedim, hiisedenlere geçmiş olsun
Hayır hissetmedim geçmiş olsun
Hissetmedim uyuyor olabilirim
Burada görene kadar haberim yoktu geçmiş olsun
Hayır hissetmedim
istanbuldan hissetmedim şükür
İstanbul'da da hissedilmiş ama ben hissetmedim
Hissetmedim
ben Ankara'da yaşıyorum yanı hissetmedim
Ankara'da ne taraftasın
Geçmiş olsun
Evet çok..
Evet trafikte hissettim
hayır hissetmedim
Hayır
geçmiş olsun bursa
Hissetmedim
Geçmiş olsun
Oha hayir
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?