Cumhurbaşkanı Erdoğan, "Kadın kıraathaneleri yapacağız" demiş. Sizce kadın kıraathanelerine gerek var mı?

kadınların pek kıraathaneye gideceğini sanmıyorum da :D

Cumhurbaşkanı Erdoğan, Kadın kıraathaneleri yapacağız demiş. Sizce kadın kıraathanelerine gerek var mı?
Cumhurbaşkanı Erdoğan, "Kadın kıraathaneleri yapacağız" demiş. Sizce kadın kıraathanelerine gerek var mı?
Cevapla