nerde? "kadın gece vakti dışarı çıkıyorsa tecavüzü hakediyordur" diyen bir güruh var, kendinize gelin.. türkiyede hiç bir zaman gerçekleşmeyecek birşeyden bahsediyoruz ve her geçen gün ortadoğunun bataklığına adım adım gidiyoruz..
Beni seçerseniz dekoltesiz grup toplantısı yapmam, mitinglerde açılışlarda resmi törenlerde en derininden iki dekolte. Bacınızı başbakan yapıcak mısınıııız :D :P
Ondan önce beyin dekoltesi gerekir. Bir yöneticinin fikirleri çok önemli. Fikirleri ve icraatları tahrik etmiyorsa isterse toptan soyunsun, bu şekilde ancak küfür söyleyenlerin ek olarak zihinlerinde görsel izlenim bırakmaktan başka bir işe yaramaz. Tek faydası bu olur, o da küfürbazlara.
Ben dekolteli mekolteli bir başbakandan ziyade milliyetçi vatanını seven aklı başında dürüst merhametli ve adaletli bir başbakan isterim.. marifet orayı burayı açmak değil milletin yolunu açmaktır engelleri kaldırmaktır..
Merkelden beklemezdim:) şahsi fikrim siyasetin içinde olan kadın olsun erkek olsun, kıyafetınde dahı ciddiyetı koruması gerekir. Özellikle İngilterenin siyasi konumundaki asaletine hayranlık duyuyorum. Ayrıca bu ülke tansu çiller örneğinden sonra kadın bir başbakan cıkarmaz.
İlk defa bir kadın da dekoltenin berbat durduğunu gördüm. Ayrıca bu tür şeyleri hoş bulmuyorum resmi ve ciddi ortamlarda resmi ve ciddi giyinilmeli gece kulübüne mi gidiyorlar sanki. Siyasette moda olmaz
Clinton var ama kefenle keziyor mubarek. Ve hatirlatmakta fayda var siyahilere kole ve ikinci sinif muamele yapan amerika ve yancisi batililar kadinlara secme secilme vermezken biz coktan vermistik. Ayrica tansu ciller merkelden once basbakan oldu. Amerikada ise hic olmadi, siyahi baskana bile alisamadilar :):):) kadin siyahiyi hic dusunemiyorum lol
Biz de zor be kardeş. Biz de daha şort giyen ile başörtüsü takan bayana saygı yok ki bir de oy verecekler... Ohooo... Bizim önce bazı önyargılardan kurtulmamız gerekiyor. Mesela herkesin özgür olduğu kavramını iştirak etmemiz gerekiyor..
Biz bu iktidar yuzunden o kadar geriye gittik ki halkin yobaz kismi o kadar soysuzlasti ve yuzsuzlesti ki muhtemelen sadece bir kadin olmasi bile cok buyuk bir problem olur Turkiye icin. Dekolteli falan olmasini gectik yani. O zaten olmaz
iğrenç duruyor türkiyenin meclisi öyle değil resmiyet hep olucak serbestlik olmasın zaten secerek gönderiyor onları oraya halk ukalalar kendini bilmez tavır sergilemelri için değil özel olduklarını hisstmeelri lazım
Bizde dekolteli kadın siyasetçi olsa hoş karşılamaz toplum. Herkesin kendi tercihi tabi ama siyasetçilerin dikkat etmesi gerektiğini düşünüyorum kılık kıyafete. Dekolte, mini vs bunlar siyasetçi için bizim toplumumuzda hoş şeyler değil.
ne alaka kardeşim? Ben de Türküm gelenek görenek biliyorum. her yerini kapatan bakanları da görüyoruz " Kocami arkadaşıma tavsiye ettim " , " bir kereden birşey olmaz vakıf kapanmasına engel değildir ". "Türkiyenin rengi Siyah kirmizidir ". Geçin artık bu işleri açıp kapama ile zeka olculmez
@anyela1903 bu lafların hiçbiri benim düşüncemi yansıtmıyor.. Efendi gibi giyinsin kendini teşhir etmesin kimse.. Konuyu saptırmakta üstüne yok tebrik ederim 👏👏
Böyle bir şeye ne gerek var? Neden erkekler için değil de kadınlar için dekolte var? Biseksuel bir olay olmadığına göre kadınları objeleştirilmesinden dolayı böyle gereksiz hareketler.
Merkel keşke modaya uymasaymış , gözlerim kanadı. Ayrıca ülkemizde muhafazakar kesim çoğunlukta olduğundan dolayı böyle birşey muhtemelen hiçbir zaman olmayacak , olmasında.
Bunun her tarafı dekolte olsa ne yazar.. Kadın benden daha erkeksi duruyor. Ayrıca bize dekolteli başbakanlar değil, genç işsizleri olmayan ekonominin kağıt üzerinde değil gerçekten çok iyi olduğu bir Türkiye yapacak Başkanlar lazım..
bu fazla olmuş daha üsluplu ve kibar olsaydı hoş olmuş diyebilirdim. türkiyede oalcağını sanmıorum ülkeye zaten şeriatı getirmeye yer arıyorlar ama olursa da umrumda olmaz
Olmasa clintonla merkel olmazdı demekki oluyomuş bir gün bir kadın bir partinin başına geçerse halkta onu seçerse o da dekolte giyinirse türkiyedede olur yani niye olmasın 😂😂😂
bence başbakan ve cumhurbaşkanıda kadın olmalı erkekler siyaseti beceremiyor bir zahmet kenara çekilsinde görsünler biz kadınlar nasıl ülke yönetiyoruz :D
böyle olacaksa olmasın. siyaset ağır bir olgudur bunun içinde olması bile saçma podyumamı çıkıyorsun diye sorulur insana
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
heehhh her sorun bitti pkk daes feto issizlik hayat pahaliligi yolsuzluk yoksulluk bilim teknoloji de sanayide bizden daha basarili ülke yok tek derdimiz dekolte kaldı cehape zihniyeti işte ne olacak sizin baska ne derdiniz olabilir
Merkel teyze gibi ise hiç açmasınlar daha iyi yuregim kaldırmadi şu tabloyu.
1
0 Yorumla
Gizli Üye
(30-35)
+1 yıl
Yaşlanmışlar gelmişler 40 50 yaşlarına bide me me gösterisi nedir bu ya gerek yok Türkiyeye ayrıca sitaset oranı buranı açma yeri değil adam gibi işini yap git nerde açıyrsan aç
En İyi Cevaplar