İstanbul'daki alışveriş merkezlerinde tuvalet ücreti 50 TL oldu! Sizce vatandaş tutmalı mı yoksa ödemeli mi?

İstanbuldaki alışveriş merkezlerinde tuvalet ücreti 50 TL oldu! Sizce vatandaş tutmalı mı yoksa ödemeli mi?

İstanbul'daki bir alışveriş merkezindeki tuvaletin pahalılığı herkesi şaşırttı. Alışveriş merkezinin tuvaletindeki fiyatı çeken bir vatandaşın paylaştığı görüntüler kısa sürede sosyal medyada gündem oldu. Alışveriş merkezindeki tuvaleti kullanmak isteyen vatandaşlar 50 TL'lik ücreti görünce büyük şaşkınlık yaşadı. Kameraya konuşan bir vatandaş ise bundan sonra tutacağız mecburen şeklinde konuştu.

İstanbul'daki alışveriş merkezlerinde tuvalet ücreti 50 TL oldu! Sizce vatandaş tutmalı mı yoksa ödemeli mi?
Cevapla