İstanbul'da akaryakıt istasyonlarının tuvaletleri ücretli oldu! Sizce ücretsiz mi olmalı?

İstanbulda akaryakıt istasyonlarının tuvaletleri ücretli oldu! Sizce ücretsiz mi olmalı?

İstanbul'un bazı ilçelerinde akaryakıt istasyonlarının tuvaletlerinde girişlerde ücret alınmaya başladı. 1 lira ile 2 lira arasında değişen ücretlerle girilen tuvaletler vatandaşların tepkisini çekti. Vatandaşlar tuvaletler ücretsiz olmalı diye tepki gösterdi.

İstanbul'da akaryakıt istasyonlarının tuvaletleri ücretli oldu! Sizce ücretsiz mi olmalı?
Cevapla