AI Persona’ya Sor
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
60Cevap
çomar erkolar kudurmuş evlenirsem bende kızlık soyadımı alacağım napiyim eşimin soyadını
iyi eşiminkini beğenmezsem kendiminkini kullanırım
Burada eşitlik safsatası sallayan hanımlar çok biliyor, biraz baskın bir erkek görünce kanatları altına girmeyi biliyorsunuz
Güzel, olması gereken bir uygulama. Ama şunu da düşünmek gerekir. Müşterek çocuklarla annenin soyadı farklı olacak bu durumda.
Beyler neden bu kadar tribe girmişler anlamadım. Yani eşiniz dilerse taşır dilemezse taşımaz. Sanki size karinizin soyadını taşıyın dediler.
Çocuğunla ayrı soy isim kullanmak aptallıktır
Geç bile kalındı böyle bir düzenleme için niye evlenince onun soy ismini taşıyayım ki onun himayesi altına girmiyorum sadece iki eşit birey olarak hayatlarımızı birleştiriyoruz
Oooooo akepe turkiyenin gene bir beka sorununu daha cozdu Yani:))))
Çocuğun soy adı ne olacak?
Bunun yüzünden çok kavga dövüş hatta boşanma olur.
Soy babadan geçer kocadan değil çocuk erkeğin soy ismini alacak tabiki de
Erkeklerin soyadları güzel olmuyor nedense. Kız babalarının ki daha havalı oluyor. Cidden gördüklerim üzerine söylüyorum erkek babalarının garip soy isimleri oluyor genelde
Kadınlara pozitif ayrımcılık çağımızda erkeği adam yerine koymamaya dönüştü soyadı mevzusuda bu gerçeğin yüz milyonuncu kanıtı...
Kadinin kendi soyadını alması ayrımcılık mi yani ben neden sırf evlendim diye yıllardır kullandığım soy adımı değiştireyim
Evlendiğim kadına soyadımı veremeyeceksem ben onunla niye evleneyim?
Soruya soruyla cevap verilmez. Cevap verdikten sonra istediğin soruyu sorabilirsin
Kendi soyadını kullanmak isteyen kadın evlenmez. Her kadın evlenince kendi soyadını kullanırsa erkeklerin soyadları hükümsüz hale gelir.
Soru bir kendi soy adını alması kadına ayrımcılık mi buna cevap vermedin.
Neden evlenmek istemesin evlilik demek soyad mi demek.
Şimdi erkeklerin soyadları hükümlü mu 😃
Kadının kendi soyismini kullanması ancak boşanma sonrası olmalıdır. Bir kadının evliyken kendi soyadını kullanması ayrımcılıktır. Hatta erkeğin yüzüne tükütmekten beter bir ayrımcılıktır. Daha ne diyeyim. Hiç mi insafınız yok?
Erkek kendi soyadını kullanabiliyor da kadınlar neden kullanmasin o zaman size pozitif ayrımcılık var. Hshshsjs ha diyorsun ki ben ezik bi erkeğim eşim soyadımı almazsa ben tamamen yok olurum diyorsun anladım yazık size umarım tedavi olursun
Ciddi söylüyorum sorularına bir bakayım dedim sen hiç normal bir insan değilsin bunu yakınlarına bahset sana destek olup tedavi ettirsinler hiç iyi gitmiyorsun ayrıca hiçbir kadının hayatının mahvetmeye hakkın yok evlenmemen daha hayırlı hiç normal düşünceli biri değilsin
@mrrcantqa hakaretlerinizle ne kadar haklı olduğumu bir kez daha ispatladığınız için teşekkürler. Yine yanıltmadınız.
@mrrcantqa hepiniz aynısınız. Gerçeklerin söylenmesine hiç tahammülünüz yok herkes sizin yalanlarınız onaylayacak yoksa anında hakaret yağdırıyorsunuz.
Tedavi ol bunun sen de farkındasın
@mrrcantqa hanımefendi siz ve hemcinsleriniz sizleri dövenleri aşağılayanları aldatanları seviyorsunuz. Asıl tedavi olması gereken sizler ve bayıldığınız badboylardır.
Djjssjjsshsjsjsjsjeje dediklerim de haksız olsaydım sen gizlenmezdim
@mrrcantqa badboy ordunuz bana saldırmasın diye gizlenmek zorunda kaldım bir de bununla övünüyorsunuz çok sadistsiniz.
Nndnndjdjjddjjdjddjjdjdjdjjdjdjdjd
Doğru bulmuyorum, evlilik aile kurmak değil mi, eşim eski soyadını kullansa bana tuhaf gelir, istemem doğrusu
Bence zorlunlu olması kötü isteğe bağlı olsun
Secim oncesi medeniyet calismalari
Medeniyet harflerle olmaz hanfendi. Bu yapılan şey erkekler için iyi sizler için kötü bir durum. Görünüşte bile olsa aynı soy isimlere sahip olmak insanlar arasında bir birini sahiplenme duygusu oluşturur. Bu yapılan modernizimden çok kadınların paylaşıma açılması demek. İkili ilişkilerin daha mesafeli ve sizli bizli olması demek ki biz erkeklerin işine gelmez. Evlenmeyiz daha iyi onca lüzumsuz gelenekle ve sorumlulukla uğraşmak yerine. İki cinsede verilen her hangi bir rahatsızlık direkt diğer cinse de yansır. Dolaylı ya da dolaysız yansır.
He sen kendini kontrol ettigini sanirsin ama bu yibaz vibe'in istemeden sizar. Sana elinle mutluluklar djjfjf veya hemcinslerinle fjjfjf
Sen eşinin soyadını al o zaman zodi @ZodyakBeyi
Yo ben eşimin soyadını taşımayı tercih ederim.
Ben sevmedim soyadımı taşımak istemeyen kadınla evlenmek istemem açıkçası
Bu AKP Türkiye'yi bititme projesi
Olumlu bir adım. Gönülden destekliyorum.
Neden olumsuz olsun kime ne zararı var
Evlenmeyi düşünmediğim için hem olumlu hem olumsuz
Kötü bir yanı yok bence
Akpnin imzasiyla olduysa kocisinki ni alirim
Güzel mi iyi mi karar veremedim.
Çok iyi de oldu, çok güzel de oldu.
Bence çok güzel bir yasa
Hayır ben kocisimin soy adını almak istiyorum
Yerinde buldum..
Komple soyad kaldırılsın, lakaplara geçelim.
Eee gayet mantıklı 🤣
Güzel bir uygulama.
O kadar yararlı ki ülke kalkındı.. Reis Allahtan razı olsun.. Dur yanlış yazdım galiba 😳
Bu süper 😂😂 soyadımı çok seviyordum zaten.
ben de değiştirmeyeceğim
Bence çok sacma gerek yok asıl olan kadının eşinin soyadını alması evliliği basitleştiriyorlar
Saçma!! Aile dediğin tek soy adlı olur
Sevdiğim kişinin soyadını kullanmak daha iyi
olumlu buldum
Ben kocamın soyadını istiyorum bana ne
Yav adam adam
bilemiyorum ismime yakışmıyorsa değiştirmem ndndnd
Daha böyle şeyler 2024'te oluyor 😃😃
Benim bildigim istek üzerine olabilir bu
Saçma bence niyeymiş ya
Olumlu buluyorum.
Olumlu olabilir
olumlu bir durum
İyi olmuş
Çok saçma.
Çok karışır işler
Saçma bence. O zaman niye evlilik var?
Çok karışıklık çıkaracak gibi geliyor
Gayet iyi aslında.
olumlu✨
Güzel gelişme
Olumlu
Olumlu
Güzelmiş.
Vayy çok iyi
Harika
gereksiz