Bu dünyanın sonu nereye gidiyor böyle, fosil yakıt kullanımını azaltmalı mıyız?

Bu dünyanın sonu nereye gidiyor böyle, fosil yakıt kullanımını azaltmalı mıyız?

Bazen düşünüyorum da, dünyada her an, her zaman evimizdeki ocaklar, kombiler, ulaşım aracı olarak da motorsikletler, arabalar, traktörler, tırlar, kamyonlar, otobüsler, uçaklar ve daha fazlası fosil yakıtlar ile çalışıyor. Hayatın akışı için de çalışmak zorunda. Ama her geçen gün, giderek petrol kaynaklarını daha fazla tüketiyoruz.

Dünya'daki mevcut toplam petrol rezervi için belirtilen rakamlar 850-1250 milyar varil arasında değişmektedir.

Yıllık tüketimin 25 milyar varil olduğu kabul edildiğinde, mevcut rezervlerin 34-50 yıl içinde tükeneceği öngörülebiliyor.

Bu dünyanın sonu nereye gidiyor böyle, fosil yakıt kullanımını azaltmalı mıyız?

Elektrik veya hidrojen gibi alternatif kaynaklar olmasa bu tüketim hızımız ile petrol rezervleri kısa bir sürede azalırdı ve birçok konuda çaresiz kalabilirdik. Şahsen benim kafamı çok karıştıran ve tartışmaya müsait bir konu...

Peki sizce fosil yakıtlara tam olarak hangi alternatifler daha uygun olur, gereksiz fosil yakıt tüketimini azaltmalı mıyız?

#petrol #benzin #mazot #doğalgaz #fosilyakıtlar #alternatifkaynaklar #elektrik #hidrojen #ks

Bu dünyanın sonu nereye gidiyor böyle, fosil yakıt kullanımını azaltmalı mıyız?
Cevapla