Dünya 🌎 ısınıyor, kaynakları inanılmaz derecede tükeniyor. Önlemimiz ne olmalı?

Dünya 🌎 ısınıyor, kaynakları inanılmaz derecede tükeniyor. Önlemimiz ne olmalı?

Bane ne bundan deme lüksümüz yok. Doğrudan bebek, ihtiyar, zengin, fakir demeden; kahredici olacaktır.
önlem ne olmalı daha fazla insana anlatmalı ya da umurunda olmayanları ortadan kaldırılmalı mı. Sonuçta insanların eseri bu düzen. Çin 🇨🇳 veya Amerika’yı ortadan kaldırsalar dünya düzelir mi

Dünya 🌎 ısınıyor, kaynakları inanılmaz derecede tükeniyor. Önlemimiz ne olmalı?
Cevapla