İnsanlar yüzünden dünyanın dengesi bozuldu sıcaklıklar arttı insanlar her konuda niye bu kadar kötü?

İnsanlar yüzünden dünyanın dengesi bozuldu sıcaklıklar arttı insanlar her konuda niye bu kadar kötü?

İnsanlar yüzünden dünyanın dengesi bozuldu sıcaklıklar arttı insanlar her konuda niye bu kadar kötü?
Cevapla