Neden insanlar olarak eski sıcaklığımızı kaybettik?

Ne komşuluk ne akrabalık ne de geniş aile kaldı

Benim ileride çocuğumun teyzesi dayısı olmayacak belki amcası halası da olmaz
Bence geniş aileler daha mutlu çünkü dayanışma var
Neden insanlar olarak eski sıcaklığımızı kaybettik?
Cevapla