Ne bu herkesin üzerinde bir rehavet bir sıkılmışlık.. aynısı bende de var.
Canınızı en çok sıkan insanlar mı yoksa sıcak havalar mı?

Ne bu herkesin üzerinde bir rehavet bir sıkılmışlık.. aynısı bende de var.
Canınızı en çok sıkan insanlar mı yoksa sıcak havalar mı?

Ben bunu iki şeye yoruyorum: 1. basık hava 2. gereksiz kalabalık.
Hani bunaltıcı havalarda kalabalık bir ortama girer girmez bir seviye daha daralırsın ya, işte ondan. Büyükşehirlerde yaşayanlar bilhassa rahatlamaya, biraz mesafeye, temiz havaya aç. Ve buna ulaşamamak daha da darlıyor insanları bence. Kimse çıkıp dağda bungalov tutup iki gün kafa tatili yapamıyor. Hayat olduğu gibi devam ediyor. Öğrenci ödevini yetiştirme, sınavına çalışma peşinde. İşci para kazanma. Anne evi temizleme, akşama yemek yetiştirme derdinde. Hepimiz dert yumağı olmuşuz yani. Bu durumda hayatı bir diğerine zorlaştırmayıp elimizden geliyorsa, kolaylaştırmak yapabileceğimiz en büyük kibarlık.
Sıcak havayla da, insanlarla da ilgili bir sorunum yok çok şükür. Yeni kitaplar aldım, kitap okurken canın da sıkılmıyor, canını sıkacak şeyler de aklına gelmiyor.
Okumayı sevenlere tavsiye ederim. Sevme Kusurları yeni başladığım kitabın adı.
Ben de başlıcam insallah kitaplarıma. Master olayım da.
Cevap
23Cevap
Canımı sıkan, sıcak havada başıma geçen güneş ve onun beraberinde tutan migren ağrısı...🤯🤯
Geçmişler olsun kız kardaş😘
İnsanlar. keşke sadece hava olsa
#selamgençlik 🍀🍀
Sıcaklık bazen bunaltsa bile çok şahane kesinlikle dünya çapında yaşanan haksızlıkların, savaşların, kötülüklerin mahvedici ruh hâli bulaşıyor genel olarak tüm dünyaya. İyi ve vicdanlı insanların müthiş acı çektiğini düşünüyorum.. 🖤🖤
#tubasueda 🍀🍀
Ben güneşi çok sevmem, tam doğsun, sıcak versin ama bana dokunmasın. Aynı şekil insanlar da öyle..
Uzaktan uzaktan. Fazla yaklaşmasınlar
Aynen öyle abla. Her şeyin fazlası zarar 😄
Zaman içinde her türlü duygumuzu, insanın üzerine inşa edilen değerlerimizi hunharca paralayan, hiçe sayan, görmezden gelen insanlardan geriye kalanlar olarak;
Havanın ve suyun veya zamanın ne suçu var?
Hiç
insanlar
havanın ne sucu var sıcak olur soğuk olur mevsim döngüsü bu şekilde değişir.
Sıcaktan bunalinca sicaga havaya saramadigi için insanlara sarmak daha kolay geliyo jsjsjs
Mecbur 😄
Bence düşüncesi bozuk insanlarin havası bu hale getiriyor bizi🙂
Hepsi diyorum şekerim.. Oysa ki uzağım her şeye..
Sıcağın çaresi de varda yakınında sıkıcıların yok...
Havalar sıkıyor da insanlar daha çok sıkıyor
Önce insanlar sonra kendim çünkü insanlar tarafından dışlanmaktan kendimi dışlamaya başladım
ikisi se ama oturduğun yerden terlemek daha çok etkiliyor beni ne yapacağımı bile unutuyorum bir de çatı katında oturuyoruz
Her şey etken olabilir
hayır. manevi olarak bir çöküntü yaşıyoruz. herkes aradığı mutluluğu yanlış yerde arıyor. Allahla arayacağı yerde.
Sıcak neyse de nem çok nem 🥺
Evet 🙁
Her ikisi de
Katılıyorum
✨🦁
🎈🦀
İnsanlar kim ki canımı sıkacak? Havalar sıkar oda Ağustos sıcağı geldi diye.😊
Herkes çok gergin. Kimsenin tahammülü kalmamış
parası yok insanların parası :)
Adanalilar bilir sicak hava insani her hale getirir 😄
Beni bu havalar mahvetti
Sıcak hava bunalttı bizi
İnsanlar kardeş hava gayet iyi
Sıcak hava soğur da insan aynı kalır
İnsanlar. Sıcak havalar zararsız..
Insanlar..
İnsanlar
İnsanlar sıcak havanın ne suçu var
Sıcak hava 😭
Sıcak havalar
Sıcaklar ya
Yazın kısa sürmesi
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?