Sıcaklıklar her geçen yıl etkisini artırıyor bu gidişle dünya diye bir yer kalır mi?

İnsanoğlu doğanın dengesini tamamen bozdu. Korkarım dünyanın sonu yaklaşıyor. Temmuz ayı olağanüstü derecede sıcak geçmeye devam ediyor

Sıcaklıklar her geçen yıl etkisini artırıyor bu gidişle dünya diye bir yer kalır mi?
Cevapla