Pazartesi günü, Ankara'daki Özel Halk Otobüsleri kontak kapatıyorlar! Sizce neden böyle yapıyorlar?

Pazartesi günü,  Ankaradaki Özel Halk Otobüsleri kontak kapatıyorlar! Sizce neden böyle yapıyorlar?

Ankara 'da özel halk otobüslerinin ücretsiz ulaşım kartı sahiplerini taşımayı reddetmesi, büyük bir kriz ortaya çıkardı. Ankara Büyükşehir Belediyesi, bu karara uymayan 9 özel halk otobüsünü trafiğe çıkamaz hale getirirken, otobüs şoförleri de pazartesi günü kontaklarını kapatma kararı aldı.

Haber

Pazartesi günü, Ankara'daki Özel Halk Otobüsleri kontak kapatıyorlar! Sizce neden böyle yapıyorlar?
Cevapla