Ankara Büyükşehir Belediyesi'nin desteklemelerine rağmen Özel Halk Otobüsleri bu akşam itibariyle Ankara 'da kontak kapatmış. 😕
📣 DUYURU pic.twitter.com/DJV5o8Bakw
— Ankara Büyükşehir (@ankarabbld) October 17, 2022
Ankara Büyükşehir Belediyesi'nin desteklemelerine rağmen Özel Halk Otobüsleri bu akşam itibariyle Ankara 'da kontak kapatmış. 😕
📣 DUYURU pic.twitter.com/DJV5o8Bakw
— Ankara Büyükşehir (@ankarabbld) October 17, 2022
Ankara 'da özel halk otobüsleri belediyeye de bağlıdır destek alır verilen desteği az bulmuşlar. Özel halk otobüslerinin bilet fiyatlarını belediye belirler o yüzden tepki belediyeye ancak işin altında herkesin şikayetçi olduğu ekonomik sorunlar var. Tamamen haklılar da diyemem ama haksız da değiller.
İşletmeler vatandaşa ambargo koymaya devam edecek gibi aynı durumun benzerleri özel hastanelerin bazılarında yaşanıyor hasta gelemediği için doktorlar odasında değil tavla oynuyor çay içiyorlar hasta sayısı o kadar düşmüş ki doktorlar anonsla çağırılıyor
Vatandaş para yok diye devlete gidiyor sıra bulamasa bile eczanede bir ilaç alan abladan duydum.
Belediyeler bir noktaya kadar destek verebilirler gerisi devletin bileceği bir durum çünkü ekonomik durumu devlet yönetiyor sorunlara da çözüm bulması gereken devletin alacağı önlemlerdir...
Eig için teşekkür ederim... :)
Yüksek enflasyonun sebebinin belediyeler olmadığını bilecek yaşta olanlar üye oluyor zaten siteye 😅
En azından öyle olması gerekiyor. Kim neyi kapatırsa kapatsın bu saatten sonra baştaki yakamızı bırakmaya bile karar verse ülke kolayına toparlanmaz. Atatürk ömrünü verdi ülkeyi düzeltmek geliştirmek için. Öyle kolay olsa adam 57 sinde ölmezdi.
Cevap
24Cevap
Belediyeler olmadığını onlar da çok iyi biliyor. İktidara bağlı bir belediye olsaydı zaten eylem yapamazlardı.
Ülkece yapmamız gereken hareketler bunlar.
Bugün özellikle dikkat ettim trafiğe ve halk otobüslerini gördüm..
Hemde normalinden çok daha fazla kalabalıktı..
Sanırım sayıyı azalttılar..
Belediye ne yapsın..
Kime neye destek versin hangi birine..
Akaryakıt sorumlusu belediye olur mu hiç, devletin..
Fakat ne hikmetse üzerine alınan yok..
Vatandaşlar olarak bizim de artık kontak kapatmamız gerekiyor. Elzem alışverişler dışında ekstra bir şey almadan bir protesto yapmak şart
onlar b0kunu çıkardı sürekli zam istiyorlar yardım istiyorlar otobüs 20 tl mi olsun onu istiyorlar yani
Otobüsler neden kontak kapatıyor onu anlamadım herkes akbilini basıp biniyor zaten o parayla da bir zahmet alsınlar benzin. Şu insanların hayatını olumsuz etkileyecek eylemleri hiç samimi ve doğru bulmuyorum, aynı doktorların görevi bırakması gibi.
Hanımefendi, Ankara 'da kullandığımız temassız ödeme sisteminin adı akbil değil. Hadi bu önemsiz, ancak vatandaşın otobüse binerken ücret ödemesi, halk otobüsünün kâr etmesinin garantisi değil. EGO işletmesi zarar ettiğinde bu zarar belediye bütçesinden karşılanıyor. EGO zarar ediyorsa, biniş ücretleri geliri EGO'nun akaryakıt giderini bile karşılamıyorsa, özel halk otobüslerinin de zarar ediyor olması çok mümkün. Şoför maaşı, bakım onarım giderleri halk otobüslerinde de var.
Ülkeyi kim yöneten ve ona destek olanlar kimse sorumlular onlar.
Türkiyede devletleştirilmesi gereken en önemli şey şehir içi ulaşım hatlarıdır. Özel otobüsler ve taksiler sürekli daha kötü hizmet/daha çok kar politikası güdüyorlar.
Akp övenler şimdi mazot kaç para oldu kazanamıyoruz diye isyan ediyor.
ben belediyelerin yerinde olsam direk fesederdim sözleşmeyi hizmet vermiyolar diye 2 tane fazladan belediye otobüsü çalışacak yani pek önemli değiller
Belediye ne yapsın. Adamın su maliyetini 2 katına çıkardı akp üyeleri. Böyle saçma bir yönetim olur mu. İnsaf. Hem belediye hem hükümetin suçunu Mansur başkan neden çekiyor.
sorosbüsler kontak kapatmış sorosun otübüscüleri bunlar anarşikler hükumete karşı geliyorlar vurun falakaya
Bunların gazini almak için devlet mazotun litresinde 3 4 lira indirim yapar, acarlar merak etmeyin. Sonra da 10 lira zam gelir.😂
Ellerine sağlık. Bütün halk şu olanlara ses çıkarmadığı için bu haldeyiz Allah bilir daha ne beter hallere düşeceğiz.
Doların bu seviyede olması Merkez Bankası politikalarına bağlı yakıt fiyatlarına doğrudan olumsuz etki yapıyor.
hayr devlet hergün zam zam zam üstüne dogalgaz cikarticaklarmiş inanmiyrm
Aslaa canına tak etmişse onlarda tek çare olarak böyle tepki gösterecekler
Ne kadar güzel haber😍 devamının gelmesi dileğiyle...
epdk nin yönetimini tekrar devket eline almalı, bi ülkenin kaderini enerji piyasalarinda izlediği politika belirler
Senet mafyası belediye başkanı seçen Ankaralılara layık
Vatandaşlarda kapatda güzel sonuç olur aslında
ceehapeli belediyeler bu işi beceremiyo
Ekonomi batık normal eylemler
türkiye geneli boyle olmalı
Ego biniş ücreti artacak kesin 😬
Ülkece yapmamız gereken hareketler bunlar.
Belediyenin nasıl bir suçu olabilir ki?
Artık bir yerden başlamak lazım
Evet, belediyeler
Napsinlar..
Belediye ne alakası var. Belediyeler değil.
Hayır tabiki
Oha cidden
Bu otobüsler çok büyük korkuyorum binmeye😒😔
Devlet
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?