Size bir şey soracağım ülkenin yönetiminden memnun musunuz? Bu hükümet gelmeden önce ki yönetimi özlüyor musunuz?

Vallah ben çok özlüyorum. Kale gibi olan ülkemizi çok özlüyorum. Çocukluğumu yaşadığım Türkiye'yi çok özlüyorum. Ben çocukluğumu yaşadım ilkokulda AKP gelene kadar gerçekten öğrenci oldum. Saat akşam 9'a kadar sokaklarda sen şakrak korkusuzca oynardık. Ekonomi yine kötüydü ama bu kadar değildi. Ay sonu nasıl gelecek diye düşünmezdik. Emekli ikramiyesi ile insanlar ev alıyordu. Şimdi tatile bile gidemiyor. Ve ben hala bu hükümeti savunanları anlamıyorum.
Size bir şey soracağım ülkenin yönetiminden memnun musunuz? Bu hükümet gelmeden önce ki yönetimi özlüyor musunuz?
Cevapla