Sigaraya gelen zamların ardı arkası kesilmiyor. Bugün itibariyle Marlbora grubuna 5 tl zam raflara yansıdı. Diger gruplarında 5 tl zam gecişı yapmasi bekleniyor.

Sigaraya gelen zamların ardı arkası kesilmiyor. Bugün itibariyle Marlbora grubuna 5 tl zam raflara yansıdı. Diger gruplarında 5 tl zam gecişı yapmasi bekleniyor.

Sigaradan yurt dışına yıllık 800 m. dolar akış sağlanıyor. Bu illetin Dünya ekonomisine zararı ise yıllık resmi rakamlara göre 1,3 trilyon EURO. Ülkemiz ekonomi belası ile uğraşırken havaya soluduğumuz zehire ödenen parayı kaldıramıyor. Bu durumda ise krizi fırsata çevirmek için sürekli zamlıyorlar. zaten gereksiz bir şey. komple kaldırıp yerel tütüne geçmeliyiz artık. Çiftçimiz kazansın ülke kazansın. Bende bir içici olarak durumdan çok memnun değilim ama işin aslı bu. Belki bırakırız bu pahalılıkta
Sigara ve alkol öyle bir zamlansın ki insanlar alamayacak seviyelere gelsin istiyorum. Evden ne zaman çıksam sokaklar sigara kokuyor herkes sigara içiyor yüzüne dumanın ve külün gelmesi kısaca hiç hoş durum değil. Hastanede bile kapı önü sigara içen dolu. Otobüs terminaline gidiyorsun sigara başka yere gidiyorsun sigara bıktım gerçekten. Sigara içmiyorum ama pasif içici olduk sayelerinde.
eşimi sigaraya bağlı kanserden kaybettim içen kendine yapar sigara zammı beni zerre alakdar etmiyor isterse 1 sigara bin tl olsun
teşekkürler acımı hatırlattığınız yok o acı zaten hep benimle en büyük destekçim minyatür pinscherim Rabbim bana hediyesi canım oğlum iyi ki var Rabbime şükürler olsun çok yaramaz ama olsun
Cevap
2Cevap
Bende sigaraya devam ediyorum çünkü sigara bana iyi geliyor oldukça
Oruç tut sıhhat bul hadisini iliklerimize kadar yaşamamız için nasilda mücadele ediyorlar... Hakları ödenmez... İyiki varlar (!)
Gelsin içmiyorum hatta 100 lira olsun paketi bizde zehirleniyoruz içenler yüzünden
Umarım daha fazla zam gelir de görürsünüz
Ohh oldu içmesinler çokta umrumda
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?