Sigaralara yine zam geliyor. İki ayda yapılacak 4. zam hakkında ne düşünüyorsunuz?

Evet yanlış okumadınız yine zam. Daha iki hafta önce gelmişti halbuki 2-3er lira. Önümüzdeki 2 hafta içinde tekrar bir zam yapılacak. Maaşlarımıza bu kadar zam gelmemesine karşın, sigara en başta olmak üzere, gıda ve tüketim malzemelerine gelen sürekli zamlar hakkında ne düşünüyorsunuz? Ha unutmadan, yakıt fiyatlarına iki günde bir gelen sessiz sedasız zamları söylemiyorum. Araç kullananlar dikkat ediyorlardır, her alışlarında 40-50kuruş yükseliyor o fiyat..
Sigaralara yine zam geliyor. İki ayda yapılacak 4. zam hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla