Herkes tek karakterle yaşamayı seviyor mu yoksa bende mi sıkıntı var?

Hem gerilim içinde siyasetçi olmak istiyorum, hem eğitmen olup huzurla yaşamak istiyorum, hem sanatçı olup eğlenmek istiyorum, hem prenses gibi altta takılasım var her şey arzulanabilir olduğundan hiçbir şeye ilerleyemiyorum fazla mükemmelliyetçiyim belki ayrıca bu boğuyor beni. Size tek kişi olmak yetiyor mu? Ya depresyondayım ya uçuyorum bıktım kendimden.
Güncellemeler
+1 yıl
Gerçekten hangisini istediğime nasıl karar verebilirim sence? Hangi soruları kendime sormalıyım?
Herkes tek karakterle yaşamayı seviyor mu yoksa bende mi sıkıntı var?
Cevapla