Eşi Rasim Ozan Kütahyalı'dan ayrılıyor. 40 milyon TL tazminat, 60 bin TL nafaka istiyormuş. Zengin eş bulup bende bunu yapacağım ya :D para lazım :D

Eşi Rasim Ozan Kütahyalı'dan ayrılıyor. 40 milyon TL tazminat, 60 bin TL nafaka istiyormuş. Zengin eş bulup bende bunu yapacağım ya :D para lazım :D

Bildiğim kadarıyla erkeğin aylık gelirinin yüzde 25 i kadar nafaka talep edebiliyor. Ama bunun içinde gelir getirici bir mülkü ya da aylık maaşı olmaması gerekiyor. Malını mülkünü annenin babanın kardeşinin üstüne yaparsın yaptığın işi ya da ticareti de başkaları üzerinden başka hesaplar üzerinden yaparsın kaz gibi de erkeği yolarsın istesen. Çok imkansız gibi durmuyor. Tabi benimkisi varsayım uygulayanlar var mı bilmem.
Para için serefinizi gururunuzu ayaklar altına almayın kızlar benim eski kız arkadaşım terketti sırf parası var diye kölesi ve köpeği olmuş ve bin pişman asıl mesele benim mal varlığımı öğrendikten sonra oldu bir pazar sabahı kapı çalındı karsımda pisman ve üzgün olduğunu dile getirmeye calıstı kapıyı yüzüne kapatınca anladı tabi 3 kurusluk insana 5 kuruşluk değer verirsen kalan 2 kurusa sizi satar bunu unutmayın kardeslerim
Cevap
59Cevap
Evlenip boşanabilirsiniz
Rasim akp şarlatanlığından doldurdu kasaları, şimdi nagehan bu kasayı boşaltmaya hazırlanıyor ve bu şarlatan piyasada daha fazla ivme kazanmak isteyecek, çünkü kasanın eksiklerini tamamlamak da isteyecek, bu işin sonunda bu rasim akp şarlatanlığından sirk cambazlığına evrilmezse iyidir.
Erkeklere yapılan bu zulüm ne zaman son bulacak. Acil nafaka yasasını kaldırmak lazım.
Evlilik erkeğe tuzak oldu.
👏👏 böyle düşünen kadın görmek güzel gerçekten.
Ne alakası var ki adamın durumuna bakılıyordur nafaka için bence. Yoksa bunu onaylamaz kurallar ya saçma çünkü adamın aylık geliri 60 bin tl bile değilse nasıl verecek o kadar parayı mesela
İstemenin bir sınırı yok ki. 40 milyar dolar istiyorum da diyebilir. Mahkemenin verdiği 1000 TL'yi gördükten sonra gelen pişmanlık 🤣
Boşanırken benim eşim de aynısını yaptı. 10 bin nafaka asgari ücret 5.500dü. 7 milyon TL'de maddi tazminat istedi. Mahkemenin verdiği karar ise 1250 TL nafaka, maddi tazminat ise yok 😂😂 velhasıl istemek önemli değil mahkemenin vereceği karar önemli
Evlenip boşanmak değil önemli olan, o derece zengin birini bulmanız gerekir, ki kaldı ki o da sizinle evlenir mi muamma..
Çağımızda erkekler kavuşup mutlu olmak için hanımefendiler ise boşanıp zengin olmak için evleniyorlar maalesef...
Böyle haberler boşuna yapıldığını sanmıyorum, bu para miktarı biryerlere gösterilmek için yapılıyor gibime geliyor
Nagehan Alçı gibi çıkarcı bir hükümet destekçisinden beklenecek hareket.
Allah paragöz kadınlardan korusun bizi.
Zaten artik evlilik isteyen kizlarin buyuk kismi bu nedenle evlilik istiyor. bacım farkli bir versiyonu iste ne dersinki
Rasim bunların karşısında 60 milyon lira tazminat, 80 bin lira nafaka ister
Karşıt cinsler olarak devamke...😃
İkisini de al birini vur ötekine zaten.
Ya he mk mahkemede canım o parayi ona verecek aldatma olmadigi surece bos.
bu ikisini yargılamak lazım özellikle mülteci sevici Nagehanı
bu herifte bu para nasıl var
önemli soru bu bence
vasıfsızın teki
Bir insan Rasim Ozan Kütahyalı ile niye evlenir ki zaten?
Şu zaman kadınların çoğu ticaret evliliği yapıyor ve sayısı her geçen gün daha fazla artıyor
Rol zaten değişik bir adamdı. Hak etmiş mi bilemeyiz. Ama yenge bayağı bir yüklü bir mebla istiyor..
Ulan ben diyordum bu Nagehan bunla nasıl evli diye?
Evlilik sözleşmesini önüne koyacağım için kafa çok rahat 😂😂😂
Rasim Ozan Kütahyalı'nın gelirleri araştırılmalı
Bi enayi saftirik benim herhalde fakirle evlendim oda deger bilmedi aldatti üstüne tazminat nafaka bile alamadim fakir olduğu için. sonra eerkekler fakir edebiyati yapsın
🤣🤣🤣🤣
@lclakann1 ne alaka malak zengin isteyen erkekde vardi fakirle o akilla evlendik ama aklim basima geldi aslaaaaa bundan sonra snde fakir edebiyati yapma
komik olan ne fakir edebiyatcilar aklim basima geldi bundan sonra evde kalirim yine fakirle evlenmem
@lclakann1 senin çapın neki fakir kız standart kız zengin kı seninle neyapıcak fakirsin belliki evlenme kimseyle
Varoş seni 🤣🤣🤣
@kalbindesakli91 zorunami gitti
Banane varoşların yaptığı kendine benim zoruma gitmez umurumda değilsiniz, 😀
@lclakann1 jdjdjdjd biz kizlar size yaranamayiz. Fakirle evlenirim aldatir evlenmem bu sefer paraci oluruz. he ya he. erkekler varya sevdigi icin herseyi yapar sevmedigi kadina bi adim atmaz burada bana demagoji fakir edebiyati yapma. benim demek de bu erkek sevmemisse ne yapsan bos ister se fakir zengin olsun. simdi burada bi soru sorsam asgari ücretli veya altinda bi erkekle evlenilirmi diye evlenilmez diye cevap verirsin belkide burada bana demagoji yapiosun iste bazi erkekler nolur bi durusunuz olsun ya ne dediginiz belli olsun
@kalbindesakli91 benimde değilsiniz yalancılarla işim olmaz
@kalbindesakli91 sen aldatani savunmaya devam et varoş seni
Kocan seni neden aldattı acaba hiç düşündün mü? 😀
@kalbindesakli91 ben kendi eski esimden bahsediyorum hem fakirdi hemde aldatti diye sizin gibilerde üstüne aliniyor burada felsefe yapiyor alinmayin arkadaslar hadi iyi günler
@lclakann1 jdjdkdkdk ben kimsenin parasi ici evlenmem ama param icin evlenmek isteyen erkek olmustur
Fakir olacaksa kalbi cok güzel olacak zengin olacaksada ayni sekilde. Fakirle evlendikde noldu yine aldatildik demek istedigim ama tabikide bu sebebden gidip zenginle sirf sadece parasi icin evlenmem öyle olsaydi simdiye cokdan evlenmistim kalbide güzel olacak. ama bu devirde zor zaten. Benim eski esim neyine gpveniyordu parasi yokdu yine aldatti yine ortada kalan o oldu. ben kendi hikayemdn bahsediorum siz baska yerlere ceviriyosunuz ya anlat anlat erkekler neden böyle tanimadiginiz insanlara önyargilisiniz
Bende eski eşinden bahsediyorum kimse kimseyi durduk yere aldatmaz kusurlarını gizleme madur edebiyatı yapma aldatan kadar aldatılanda suçludur mutlu olan eşini seven özellikle cinsel anlamda tam uyumlu olan erkek veya kadın aldatmaz..
@kalbindesakli91 ilerde böyle büyük konusanlar neden sadece sanalda cok mutlusunuz senin hayatini merak ediyorum cok kusursuz hayatin varya sanki senin aldatilmayacagin ne malum. iq seviyeni ve egitimini biraz tazelemeni umuyorum. Demagoji yapmadim sebeblerini burada saysam agzin acik kalir ama burada baskasina detayli özelimi anlatacak kadar malak degilim cünk0 sizin gibiler sanalda sdece onu bunu eledtirip kendi hayatini duzene sokmaya calisan lar hayatini bi düzene sokda sonra tanimadigin insanlara burada iftira atmayi kesin önce kendi hayatlarinizi düzene sokun. tabi kolaya geliyor burada elestirip mutlu olmak
Iftira atanlar kendinize yaparsiniz kötülügü benden söylemesi
Ben sana iftira atmıyorum yapmadığın bir şeyi yaptın demiyorum 😀 iftira atıyorsun diyerek sen iftira atıyorsun eğitim düzeyim gayet iyi hayatım mükemmel veya değil bu seni ilgilendirmez 😀
@kalbindesakli91 seviyem ve iq ağliyor seninle muhattap oldugum icin nolur yazma artik böyle gicik bi karakter nadir görülüyor oda bana denk geldi kayboooool
Tamam apla seni kırdığım için özür dilerim :)
Sonrada eşitlik derler kadınlar eşit değil derler evlenmemek için güzel bir neden
Normalde tasvip etmezdim de rasim ozan kütahyalı olduğunu öğrenince sömürsün sömürebildiği kadar
Kpss çalışmayı bırakıyorum o zaman zengin koca bulam
İşte neden evlenmemeniz gerektiğine dayalı sebep sayın hemscinslerim:)
kadinlarin alayi bunun gibi hirsizdir iste bana olsa kafasina sikar gecerdim
Rasim'in montaj videolarını izleyen Nagehan Alçı 💵💅
Evlilik erkek için en büyük tuzak diye düşünüyorum
Nagehan bir ikon yalnız, herkes o kadar para alamaz hahaha
Durumlar böyleyken işi gücü olan erkekler niye evlensin? Yolunacak kaz değiliz.
İyi yapmış. Parasız erkek çekilmez zaten
rasim hayatında o akdar paramı görmüş :D
Harbi bu kadinlar işi biliyor ya
O istiyor da bakalım mahkeme niye hükmedecek
bunların ikisi de tiksinç
Zenginler akıllıdır kızım. öyle herkes bulamıyor
Oooooohaaaaa demekki herifte cok para var
Nafaka olayi cok sacma
Sektör gibi oldu yeminle...
Adam. Nagihan haddini bildir böyle
40 milyon + 60 bin aylık iyi para
umarım tekrar başkalarıyla evlenmezler
Nagehan yeni kasa bulur yakında
nasıl ya bu adam o kadar zengin mi
Bence zavallıca bu talepler
Yarıldım gülmekten sjsjsjjsjs 😂
Heryerde bunlar gündem olmuş kim bunlar yahuuuu
Senin kocada o kadar varsa hemen boşan 😂
Bunlar ayrılmasın insanlık namına 😅😅😅
En büyük hayal bu mu?
peki Sen Nagihan mısın
İkiside sevimsiz tip, hele nagehanmı nedir, ıykkk.
Senin gibi bir salağı alan bulursan yap
zengin koca bul heleee
Rasimi sevmem lakin bunun adı Kadın terörü
Basit kadınlar kötü hayatlara mahkumdur
İyi yapmış ROK’u hiç sevmem
Nafaka zulümdür insanlik suçudur
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?