Evlilik Sözleşmesi Imzalasam Bile Boşanma Sırasinda Eşim Dava Açarsa Evimden Arabamdan ya da Paramdan Oay Almasi Mümkün Mü?

Bilen varsa cevaolayabilir mi? Merak ettiğim için sordum. Evlilik sözleşmesi olsa bile boşanma sirasında para almak mümkün mü?
Evlilik Sözleşmesi Imzalasam Bile Boşanma Sırasinda Eşim Dava Açarsa Evimden Arabamdan ya da Paramdan Oay Almasi Mümkün Mü?
Cevapla