Eşimi sevmiyordum, bunu o da biliyordu. Mecburi evlilik yani.
Neyse, üniversite okumama karşı çıkmadı, yaşadığım şehirde 2 yıllık üni' okudum, bu süreçte birçok okul masraflarımı o karşıladı. Ben rica ettim, o da kendi isteği ile kabul etti, daha sonra geri veririm demedim, öyle bir anlaşmamız yok yani.
Neyse, zaten hedefim üniversite bitince tekmeyi basmaktı, ama başkasına aşık olunca daha çok istedim boşanmayı.
Şimdi bir arkadaşımda kalıyorum, markette çalışarak geçiniyorum, boşanacğım için ailemle görüşmüyorum.
Aldatma kesinlike yok, aksine aleyhime bir şey olmasın diye uzak duruyoruz, boşandıktan bir süre sonra evleneceğiz.
Benden maddi olarak talepte bulunabilir mi?
Davayı ben açtım.
çocuk onda kalacak.
Güncellemeler
+1 yıl
Davayı açan taraf benim. Teşekkürler ayrıca cevap verdiğiniz için.
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer