Türkiye'de gıdaya yapılan zamda bu kadar isyan etmezken benzine yapılan zamlarda niye sinir krizi geçiriyorsunuz 🤣🤣?

Almanya'da yaşıyorum Türkiye petrol çıkarmıyor araba üretmiyor her taraf araba bu özgüvenlerden geliyor onu da bilmiyorum da ama ne zaman yakıta bir zam gelse sinir krizleri geçiriyorsunuz yiyecek gıdaya zam geldiğinde bile bu kadar öfkelenmiyorsunuz yakıta zam gelince niye deliriyorsunuz 🤣🤣😁

Türkiye'de gıdaya yapılan zamda bu kadar isyan etmezken benzine yapılan zamlarda niye sinir krizi geçiriyorsunuz 🤣🤣?
Cevapla