Avrupada calisan insanlarin kahvalti kültürü pek olmadigi icin tost ile ya da bunlarla gecistiriyorlar. Bence bu kültürden kaynakli ve tuhaf karsilanicak sey degil. Bide cocukmusun ki bunu yiyorsun diyenler yok mu.
Türkiyede neden bunlari kahvaltida yiyen insanlara tuhaf ya da cocuksu düsünce ile bakiyorlar?
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
2Cevap
kahvaltıda ciğer yiyen milletten ne bekliyorsun
Banada komik geliyor alışkın değiliz ondandır