Türkiyede neden bunlari kahvaltida yiyen insanlara tuhaf ya da cocuksu düsünce ile bakiyorlar?

Avrupada calisan insanlarin kahvalti kültürü pek olmadigi icin tost ile ya da bunlarla gecistiriyorlar. Bence bu kültürden kaynakli ve tuhaf karsilanicak sey degil. Bide cocukmusun ki bunu yiyorsun diyenler yok mu.
Türkiyede neden bunlari kahvaltida yiyen insanlara tuhaf ya da  cocuksu düsünce ile bakiyorlar?
Türkiyede neden bunlari kahvaltida yiyen insanlara tuhaf ya da  cocuksu düsünce ile bakiyorlar?
Türkiyede neden bunlari kahvaltida yiyen insanlara tuhaf ya da cocuksu düsünce ile bakiyorlar?
Cevapla