Türkiye'de neden zengin olucam dediğinde linc yiyorsun?

neden Türkiye'de böyle parası olmayan insanları Adam yerine koymuyorlar
dayımın yiyecek ekmeği yoktu dedemi öldürmeslerdi o ile kardeşlerinin hiç birşeyi yoktu
aradan 30 yıl geçti dayımın şu an neredeyse her şehirde evi bir fabrikası iki adet butik oteli iki adet şirketi var diger dayımlarda inşaat sektöründe
onlarda Zengin oldular
birine ben ileride çok Zengin olucagım dediğimde imkansız gibi görüyorlar çok aptalar bence
4 kuzenim işçi olarak tekstil fabrikasına girdiler 4 de kendinlerine fabrika açtılar

erkek arkadaşıma anlatıgimda imkansız dedi bende ona bay bay dedim
Türkiye'de neden zengin olucam dediğinde linc yiyorsun?
Cevapla