Kendisine saldıran pitbull cinsi köpeği 14 kurşunla öldüren şahıs hakkında ne düşünüyorsunuz?

Sakarya'da bir eğlence merkezinin önünde kendisine pitbull cinsi köpek saldırdığı için ertesi gün olay yerine evindeki tabancıyı getirerek bağlı olan pitbull cinsi köpeği 14 kurşunla öldüren şahıs hakkında ne düşünüyorsunuz? Benim fikrimi soracaksanız o da bir candır, onun da bir sahibi vardır ve o da bir evlat gibidir ve hiç de böyle abartılı bir şekilde o hayvandan intikam almasına gerek yoktu. O adamı da anlıyorum sahibinin başıboş bırakılan pitbull cinsi köpeğinin saldırısına uğrayıp çok zor bir bela atlatmış ama acımadan 14 kurşun sıkarak o köpeği öldürmesine hiç gerek yoktu!

Sizin bu konu hakkında düşünceniz nedir?

Kendisine saldıran pitbull cinsi köpeği 14 kurşunla öldüren şahıs hakkında ne düşünüyorsunuz?
Kendisine saldıran pitbull cinsi köpeği 14 kurşunla öldüren şahıs hakkında ne düşünüyorsunuz?
Cevapla