
Düzce'de besi çiftliğinde yetiştirilen boğanın fiyatı ikinci el otomobiller ile yarışıyor. Kral ismi verilen boğa, 250 bin TL'den satışa çıktı. Boğanın 2 yaşını doldurduğunu ve kurbanlık vasıflarını taşıdığını belirtildi.

Düzce'de besi çiftliğinde yetiştirilen boğanın fiyatı ikinci el otomobiller ile yarışıyor. Kral ismi verilen boğa, 250 bin TL'den satışa çıktı. Boğanın 2 yaşını doldurduğunu ve kurbanlık vasıflarını taşıdığını belirtildi.
Ne alacağımızı hiç bilmiyorum. Şehir dışında okuyorum ve 2-3 aydır memleketime gitmedim, ailemle yaptığım telefon görüşmelerinde de bu konuyu hiç konuşmadım.
Replik şöyle"Bayramda ne kesceniz?" :D "Garı gız"
değil elbette Allah kabul eder ise benim kurbanım eve girmeden gerçek ihtiyaç sahiplerine dağıtılıyor
bu işi üstlenen Ahmet abimize minnetarım
Düşünmedim henüz bu ekonomiyle kurban da hayal oluyor halk için.
Eic için teşekkür ederim ☀️
Cevap
28Cevap
Benim ailem alıyor evet. bogaya da maşallah yani :)
Vay be uzun zaman oldu konuşmayalı napıyosun
Hiç bir şey almayacağım
Artık insanlar et yiyebilmek için kurban kesiyor, imani bir tarafı kalmadı. Fiyatlarda ebesinin nikahı.
Vejetaryen olduğum için bir şey almayacağız. Depremzedeler için yardım toplayan bir vakfa bağış yaptık..
Allah kabul etsin bağıslarınızı güzel bir düşünce🙏
Kurbanlık içinde o kadar para.. insanalr evlerijj falan kurban edicekler herhalde bı 20 yıla
Hey masallah alana hayırlı olsun inşallah zapdetmesi kolay değil bekar olduğum için bu bayram cicilerimi giyip karı kız kesecem🤣🤣🤣
Yuh Yok artık TR de herşeyin fiyatı artmaya başladı.. ülkeyi terk edicem bu gidişle ya
Biliyorum da her şey yavaş yavaş artmaya başlıyor ayrıca DİS atmışsın teşekkür ederim (:
Birkaç yıldır kurban kesmiyorum. Onun yerine LÖSEV'e bağışta bulunuyorum.
Açıkçası bu sene kurban fiyatları çok fazla hani kesebilir miyiz onu bile bilmiyorum
Ulan şuna bak vay sığır vayy kaç kişiye yeter bunun eti hay maşallah mübarek
O para mideye inecek hiç gereği yok ucuz bir şey sanırım keser ailem
Dört bacaklı alacağımm ne olduğunun önemi var mı dayı 🤪🤓
Maşallah
Bende besiciyim. Bu zamana kadar güzel emek vermişler
Kurban Bayramı'nda ne alacaksınız?
Mercedes ya da BMW başkası kurtarmıyor😅😂😂😁
Bişey demiyorum artık, alanda enayi satan da jed Fadıl
En mantıklısı LÖSEV'e bağışta bulunmak.
Kesinlikle katılıyorum
Kurban ücreti olarak niyet etmen gerekir ama
Evet orası öyle haklısınız ama önemli olan lösemili çocuklar fayda bulsun gerisini Allah takdir eder zaten 😊
Hangi kuruma bağış yaptığının bir önemi yok, niyet hayr akıbet hayr👍
Tabi oda bir bakış açısı saygı duyarım 🙏
Gökten koç inmesini bekliyorum ben
onun için oğlunu kesmen lazım
şaka şaka
Öğrenciyim. Daha almak nasip olmadı
O kadar para veriliyor karşılasın bir zahmet :D
Bizimkiler büyükbaş almış herhalde hocam
Bayramlık şeker alabilirim anca !
kurban bayramı kapı kapı gezecem :D
Diyanet bağıs yapacağım
Keçi alacaz gibi büyükbaşın yanına yaklaşılmıyor
Hadi yine iyisin pampa akşama 250 bin yicez.
Eti sert olur bence onun
Lösemili gençlere bağışta bulunucam
Henüz belli değil
Biraz abartmışlar sanki 😄
Babayı alacağız. Ohhhhhhh
Maşallah değer parasına
Sanrm keçi veya koyun bitane
Haram olsun inşallah o fiyata satanlara
Üç kişi civciv alalım diyoruz
Koç oğlu koç
Kuyruğunu herhalde
hiçbir şey
Kırmızı et alacam.
maalesef bişey kesemiycem
cok da abarilacak cüsse de degil
tosun aldım
Çok abartili
Bağış yapicam
Oha 250 bin lira
Üçün birini
Danaya girdik sucuk yapıcaz djsnsndn
Almıcam
Passat aracım var, takasa açığım 😂
Öküz alacağım
Babayı
Parası olan alir
Akpli kesmeyi düşğnüyorum
İsme bak dhsgdg kendisi AKP'li 🤣🤣🤣😂😂
250 bine gereksiz
Teke
Uygun fiyat
Tavuk kesicez
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?