
https://www.sondakika06.com/haber/10078275/ihh-vakfi-tarafindan-suriyelilere-2000-lira-bayram-yardimi

TC vatandaşı cesur olmayan bir millet keşke sağcılar ve solcuların olduğu dönemde yaşamış olsaydım en cesur korkusuz olan hakkını arayan birlik beraberlik olunan zaman o zamandı bir çocuğa tecavüz olayı olunca herkes ayaklanıyordu bir adaletsizlik haksızlık olunca herkes birlik oluyordu şimdi nerede o insanlar nerede o devir bu devirin insanının beynini çürüttüler TV programlariyla haberlerde hep şiddet olaylarını göstererek milleti korkak yaptılar bu hükümet gibisi bir daha kıyamete kadar gelmez 😏
Bizim ekonomi zaten çok eyi.
Bizde emekliler sürünmüyor, öğrenciler de dediği gibi; gezip tozup yer görüyorlar habire. Ama art niyet aramayalım. Onların oylarını cepte gördüğü için yapmıyor. Onlar kötü durumda, biz süperiz o bakımdan. 😂
Bunlar iyi günlerimiz daha beter olacak her şey
Allah'ım sana geliyorum Yarabbim
Cevap
11Cevap
koca pandemide vatandasina 1000 tl para verdi Turkiye... o parayla pandemiyi gecirin dedi tabi alabilenler ama bu sozde insani vakiflar gecici koruma statusunde ve kacak etnik gruplara 2000 tl ye kadar para veriyor... Turkiyedeki mantigi anlamis degilim.. Turkiye de Turk olmak oksuz ve yetim olmak gibi birsey... umarim Turkiye yakin zamanda bu gocmen istlilasindan kurtulur... yoksa gelecek pekte iyi gozukmuyor..
Bende bu ülkenin bir genci olarak temızlık yapıyorum harcılıgımı çıkarmak ıcın hemde 500 TL için. İnsanların getir goturunu yapıyorum be için 2 kuruş için. Biz basvursal çıkmıyor ben maddı gücüm yuzunden okuyamıyorum bile. Yaşıtlarım gezerken yer ıcerken ben ac ac gezıyorum. Elin Suriyelisi bile bizden saha degerlı. Yazık
artık bayramlarda para akzanmıyom maalesef artık emekli oldum ama kardeşime kitliyom biseyelr bana biseyelr ısmarliyo işte bende acısı ı böyle çıkarıyom cjdnd
aklıma şey geldi adamın biri Suriye vatandaşı olmuştu Türk vatandaşından iyi vatandaşlık muamelesi görüyorlar diye artık bana da mantıklı gelmeye başladı xoskxkks
evet kızıma ve yeğenime vereceğim.
ulan iki tane fazla oy almak için ne yalakalık yaptılar şunlara
Suriyeliler kadar şanslı olamadık şu dünyada. Oturduğun yerde para gelsin oooh ne ala memleket.
Ben pandemi parası alamıyorum o kadar uğraştım millete bak
Memleketlerine gitseler artık Esattan alsalar bu paraları da o paralar bizim halka kalsa
Bu nasıl bir ülke yahu kendi milleti yerine ülkesinden kaçan vatan hainlerine para veriyorlar.
Yok kimseye paramı vermem ben onlar bana versin eşfneş
Bayramda bizim yerimize harçlık vermişler birde biz mi verelim yazıklar olsun
Kendi ulkemiz de suriyeliler kadar değerimiz yok Allah belanızı versin !
evet vereceğim..
ama devletin parasını değil, kendi paramı..
Türklerden para toplayıp araplara para dağıtan vakıf 🤣 bu millet her şeyi hakediyor
Allah belasını versin torunları lagimlarda gebersin cesedlerini fareler yesin.
Suriyeli olasım geldi 😂
Nedne 2k bayram parasi aliyorlar anlamadim amac ne
Harçlık alacak taraf olacağım
Kimse yok ki harçlık vereyim
yiyin efendiler yiyin ahdjd
Biz insan değiliz zaten 🥲
Yazıklar olsun ne diyeyim!
Birazcık hakkım varsa helal etmiyorum.
Sasirmadim bu habere
Hayır
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?