
bence iyi yapmış 🤔
Bugüne kadar alışverişte yaptığınız maximum tutar ne kadar? 🙈😂
Söz aramızda kalcak 🤭😝
#fromwithlovetavacı

Babadan zengin mi bilemiyorum ama tutulan bir avukatsa cok para kazanıyorlar. Bir kadın kendi çalışıp kendi kazanıp harciyorsa laf etmem. Edilmemeli de zaten. Kendi kazandigi parayı ne kadar harcayacağı, nereye harcayacağı kendini ilgilendirir. Kimse karisamaz. Ayrica gidip öyle mangoya, maviye, zaraya falan yatırmamış parayi. Faydali olacak bir yerde harcamış parasını.
Yaptığı güzel bir hareket Ama ben kendimi bu kadar kaybetmem İhtiyacım olanı olur
Toplum yararına ne kadar harcadığımı bilmiyorum, söylememde zaten düzenli kan bagışı yapıyorum mesela ben onlara kan veriyorum onlarda bana çikilata veriyorlar 😂
Çikileta mı veriyorlar hemen ben de kan verem 😂
Oooo desene bugün de karnımız doycak 😂 şaka bir yana kan veremiyorum ben ya 🙈
Ölüyorum 😵😂
Para harcamayı sevmem
Cevap
19Cevap
Zenginlik böyle birşey ama ben sırf insanlar ne kadar bağış yaptığımı görsün diye para harcamam götürür gizliden veririm ben parayı kolay kazanmiyorum gece gündüz demeden çalışıyorum paramı harcarken iki kere düşünürüm
Bugün 25 TL'ye ihtiyacım vardı ama ne hesabimda param var ne de kredi kartindan avans çekebildim. Çünkü asgarî tutarı ödeyemedigim için avansi kapatmış. Hayatimda ilk kez bu kadar rezil bir duruma düştüm. Fakat şuna bak. O kadar çok ki parası. Hesabını bilmiyor. Bolca da döküyor oraya buraya 😢😢
Yalnız kadın bağış yapmış
Bu kadar bağış olmaz
Olursa da normal olmaz
Kimse kendini kandırmasin...
Bağışin bile bir adabi olur
Bu tutar çok yüksek bir rakam
Bağış denmez buna
Görgüsuzluk denilir
Reklam denilir
Bağış olsaydı sen ben duymazdik bunu
Veren-alan bilirdi SADECE
Her yıl aynı gün yıllık ihtiyaç alışverişi yapıyorum.
Cep telefonu, bilgisayar vs teknolojik ürünler, kıyafetler, ayakkabılar vs her yıl değişikliğe uğruyor. En fazla bu alışverişlerimde harcıyorum. O da 10.000-15.000 civarı oluyor
Maksimum 1000 Lira olmuştur. O da yurtta kalacağım dönem aldığım şeylerden ötürüdür. Ama kendisini tebrik ediyorum. Bu para çok hayırlı bir iş için harcanmış.
Kendi param olsa acımam o kadar ama kendimin olmayınca mecbur az harcamaya özen gösteriyorum.😃
Max 200-300 tl harcarım bir alışverişte.
10.000 geçmemişimdir telefon da alışverişten sayılırsa🤣 Ama bu farklı bir şey abla benim 2 yıllık alışveriş paramı harcamış 🤣
Kendimi kaybettiğimden değil ama ben de bu kadar hatta belki daha fazla harcamıştım.
100 lira’nın pazarlığını yaparım. Çünkü ben memur maaşıyla 1 ay geçinen biriyim
soyadına hiç yakışmayan bir hareket. ne biçim tutumluluk bu :D
1500-2000 civarı harcıyorum aylık. Ama genelde sezon başlarında biraz üzerine çıkıyorum
İyi yapmış tebrikler ama Ben böyle şeylerin duyulmasını sevmiyorum.
Alışverişe kendini kaptıran bir tip değilim, ihtiyacım olmadıkça ekstra harcama yapmıyorum.
asgari uccret bile alamazken kendimi kaybetmem imkansiz ötesi
İhtiyacım olan birşeyse fiyatı kaç tl olursa olsun gözümü kırpmadan alıyorum onun dışında pek savurgan biri değilimdir.
Tutumlu olacağım zamanlar olabilir ama param varsa tutumlu olamayabiliiyorum
o kadar kaybedemiyorum ekonomik sebeplerden
ama kadın iyi yapmış sonuçta yardım için
Beyaz eşya felan dahilse 20 30 bin var kıyafet felansa 3 bine yakın gaza gelmiştim
Hayırlı bir iş için olduğu için sözüm yok
Ama fuzuli yere harcarsa biri iki çift laf söylerdim
Toceve katki icin yapmis sanki altin tuvalet kagidi almis gibi söylemeyin😂
Bana ne onun alışverişinden konuştuğumuz konuya bak
Nxskdie
Yrarlı bir olaysa ben daha da aşarım harcamamı
kaybedemiyorum çünkü param yok
Bin TL kadar bir harcama yaparim
maksimum.
Minimum harcamalar yaparım
Mustafa çok şanslı.. 😂🤦♂️
Babadan zengindir bu.. bu devirde evaukatlar aç.
bir tek araba alırken yüksek meblağ harcadım
yararlı bir alışveriş olmuş..
ohoo o ne öyle benim 1000 1500 tutmuştur
İhtiyacım olanı alırım sadece
Ooo çok az harcıyorum ya
Valla hiç kaybedemiyorum. Sınırımız var
eee ayda 80 90 bin gelirleri var tabiki
Limit 300 TL fazlası bizi aşar 😂
yanıma 20 tl alırım bitince alışverişte biter
Catır catır yesin
2000 o da telefon
Kaybetmem.
600 🙄
@duhan3434 ucuza güzel kombin yapabilirim bir tane ayakkabı pantolon ve kazak alabilirim
@duhan3434 ayakkabı önemli ucuza alamam 500 tl 100 tlye de bir pantolon bir kazak işte
Ben alışveriş yaparken kendimi hiç kaybetmem.
2 bin
800 felan
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
En İyi Cevaplar