Erdoğan'a oy verenler arasında asgari ücretliler var mı yoksa hepsi kaymak tabaka mı?

Merak ediyorum günde 8-10 saat çalışıp aylık 8.500 TL kazanan birisi ev kirasının 6-7 bin TL'den başladığı bir ülkede, bir paket bisküvinin 30 lira olduğu bir ülkede ( et konusuna değinmiyorum bile) Erdoğan a oy veriyor mu?

Erdoğan'a oy verenler arasında asgari ücretliler var mı yoksa hepsi kaymak tabaka mı?
Cevapla