Cumhurbaşkanı Erdoğan, asgari ücretle ilgili " sırtında küfe olmayanlar rahat konuşuyor" dedi.
Sırtında küfe olanlar kim?
Sırtında küfe olanlar kim?
Yani diyor ki "biz birçok dengeyi gözetmek zorundayız, maaşı hangi noktaya çekersek bunun etkileri olacaktır, domino taşı gibi birçok pozisyon kararımıza göre etkilenecek ve mağdurlar çıkacak. Keşke ben muhalefet olsaydım da atıp tutsaydım nasıl olsa sallamasyondan vergi almıyoruz" 😂😂
her şey sonra anlaşılacak Oturup sürekli tatilden tatile gidenler Bo, k atıp durup elini bi kez olsun taşın altına koymayanlar. Çekirdek çitleyen heykelden başka bi halta yaramayan eseri olmayanlar Konuşur diyor. Öylede herkes konuşuyor askeri ücret 20.000 tl olsun tamam siz dediniz oldu bitti bizde yaptık işte bu kadar kolay Bu sefer ne olcak Or, uspu çocuğu market zinciri sahipleri Ooo süper Getirin etiketleri Si, kelim yine milleti diyecek Ar damarı yok ki ib, nelerin oturup hesap yapılıyor. Dolar artsada 2 lira zam gelecek ürüne 20 lira zam yapıyorlar nası Olsa dolar gibi bir bahane var Nası olsa asgari ücret arttı Nedim ya sen suriyede pkk ile savaş Libyada ulkenin deniz sınırını koru Doğal gaz ara Yerli savunma sanayisini kalkındır Bunca zaman proje yap Bu güne kadar Bi b, ok becermiyen muhalefet sırf eleşitrerek oy toplasın hemde her türlü Hainliği mübah görerek Abd de fonlasın sosyal medyayı Tamamdır. Neyse insanların her şey sona erdikden sonra He demek doğruymuş Deme gibi bir alışkanlıkları Var İş işten geçince anlaşılacak her zaman olduğu gibi
Cevap
3Cevap
Asıl küfe olanlar çalışanların bizzat kendisidir. Aile babasıdır, annesidir. Koca bir yuvayı geçim derdiyle kendine görev edinendir.
Muhalefeti kastediyor anlaşılmayacak bir şey yok.. Zaten artık kinayeler havada uçuyor..
Aman bu adam konusunca zam geliyo dolar euro artiyo dikkatli bakin konusmaya basladimi artis demek
Bu da sürekli kendi kendine laf sokuyor
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?