AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
166Cevap
KK aday seçildiği andan itibaren evet beklediğim sonuç idi.
Bu millet değişmeyeceğini bir kez daha gösterdi. Afgan, Suriyeli kardeşleriyle kucak kucağa sevgi dolu hayatlar diliyorum.
Ülke nasıl batırılır speedrun göreceğiz. Mısırımı aldım izliyorum
@Lindström Biz muslumaniz ırkçı değiliz Türk -islam medeniyeti dünyada bir kişi üşürse sen isinamazsin diyor yaratılanı severiz yaratandan ötürü
Burun farkıyla pardon Arap farkıyla kazandı. Suriyelilerin, Afganların akın akın gelmesine devam.
Beklediğim değil ortada görüyordum ama en iysi oldu😂😂
Neden iyi oldu?
Güçlü lider Putin gibi😍
İlk turda belliydi zaten, 0,50 ile kaybetti orada. Sinan oğandan kayacak yüzde 1 bile ona kazandıracaktı.
Açıkçası evet beklediğim sonuçlardı
Tevazuyla, samimiyet ve gayretle Erdoğan ve Türkiye
Hepimiz Kazandık Hayırlı Olsun ❤️
Dolar şöyle bir 50-100 TL'yi görsün de bende keyif içinde izleyeyim. Nede olsa sorumlusu ben değilim
Her halk hak ettiği şekilde yönetilir.
Öyle öyle, eşek sopa yemezse yürümez
Bir umut gider diye bekledik ama yok kazık çaktı koltuga ancak ölüm ayırır onu o koltuktan maalesef
Katarlar Araplar vatandaşlık verilen mülteciler ve bizim milletimiz ülkenin geleceğini belirledgne göre bundan sonraki olacak olan herşeyi hakediyor bu millet.
Kader
Kılıcıdardı inandıramadık. Kılıcı geniş olan var mıydı? Yoktu ama imamoğlu vardı. Onu da imam oğlu olduğundan yaptırmadılar yoksa onlarca seçim kaybedip istifa yerine ısrarla aday olmanın başka bir açıklaması olamaz.
Sonuç trajikomik…
Yani, yani… Cumhurbaşkanı için bir kayıptır aslında. Vatandaşın tepkisini net bir şekilde görmüş oldu. Umarım daha güzel günler görürüz
Evet bekledigim bir sonuçtu çünkü ben türk milletinin cahilliğini küçümsemedim
Her şey çok güzel, benim için sorun yok, olan garibana ama onlarında aklı var, seçimin belirleyicisi Suriyeliler oldu.
Artık burada kadınlarda yazmaz, sokakta bile gezemez ama olsun, kendi istekleri.
Hayırlı uğurlu olsum.
Beklediğim bir sonuçtu elbette. Kılıçdaroğlu 6 Mart 'ta adaylığını açıkladığında daha o gün Erdoğan kazanmıştı zaten.
Beklediğim sonuçtu ama istediğim sonuç değildi.
valla ben suriyelilerin afganların daha da çok gelip ülkeyi ele geçireceğini yorumladım bu seçimde
Açık söylemek gerekirse Erdoğan'ı %51.8 tahmin ediyordum. Hayırlı olsun.
Evettttt açın Dombra’yı tadı kaçanlar var Bay Bay Bay Kemâl hahahahahahaha
Evet beklediğimiz gibi oldu reisle yola devam
Ülkenin hakettiği bir sonuç değildi ama napalım inşallah dolar 100 liraları görürde ağlamaları izleriz
Aynen öyle
@Eoéa_Eoéa dediğine katılıyorum bende hayırlısı neyse o olsun diyorum
🙏
Evet bekliyordum. Şimdiden söylüyorum $ kurunu takip edin.
İstediğim değil ama beklediğim sonuçtu. Açıkçası üzülemiyorum. Çünkü onu bile çaldılar.
Elhamdülillah her zaman olduğu gibi 22 yıl oldu sanırım Allah'ım uzun ömürler versin Avrupa'yı dize getiren lidere❤️
kaybetmesini bekleyenler bu ülke ile duygusal ve kültürel bağını koparmış kişilerdir. Değişim iyi gelecekti ama olmadı
Kadınlarımız için inşallah mülteciler gider diye umut ettik, kemal amcaya hakkım helaldir o da helal etsin
hayal kırıklığına ugradım
gelecekte, şimdiki çektiğimiz çile ve acının kat ve katını cekecegiz
o yüzden bu c@hil halka her sey müstehak
Sizler hak ediyorsunuz… birdaha aciz demesiniz insallah..
almanyadan selamlar 30 a ciksin insallah bir ay sonra oradayiz yeriz paralari
Asla değil para var yardım etti tabi kazanır parası olmayan napsin 😑
Değildi. Ama şu an içim uzay boşluğu gibi... bilemiyorum.
Yüzde 48 farkında değil ama Tüm Türkiye Kazandı Elhamdülillah 🇹🇷 🇹🇷 😎
Evet beklediğim sonuçtu "Reisimiz İle Yola Devam"
Beklediğim bir sonuçtu. Tahmin edebiliyordum yani ülkedeki insanlara bakınca zor olmuyor.
21 yılda yapamadığını nasıl yapacak merak ediyorum. Göreceğiz.
tahminim 53 52 bandı idi. beklediğim sonuc cıktı.
Kurbana az kaldı, 500 liraya kıyma yemeyiz ne olacak?
Bekliyordum açıkçası diyecek çok şey var ama susmak iyi Yaz geldi #SilivriÇoksıcak şimdi.
Bekliyordum. Deprem bölgesinde yaşayan insanların psikoloğa gitmesi lazım
Bende kahramanmarasliyim hemşehrilerimin gözünün açılması değişimi desteklemesi lazımdı enflasyon fırlamış dolar fırlamış euro fırlamış ekonomi kötü evlerini mallarını ailelerini kaybetmiş bir deprem bölgemiz birçok kriteri göz önünde bulundurarak oy vermelilerdi
Sen git psikologa insanların seçimlerini saygısızca elestiremezsin
@vakaivakvak eleştiririm viyaklama bakayım
Elestiremezsin ne ise seçimin görüşün senin olduğu gibi onlarında seçimi görüşü ve dayanağı var insanlara hastlarmis gibi muamele edip saygısızca elestiremezsin deprem bölgesinde binlerce akrabami arkadaşımı kaybettim ne senin tarafın ne karşı taraf ölenleri geri getiremez siz kimsiniz de millete akıl dayatiyorsunuz onların üzerinde prim kasıp yere bata sica siyasetinizi yapıyorsunuz? Umarım başınıza gelmezse tek derdiniz siyaset olur ‼️
@vakaivakvak benim başıma deprem gelecek devlet yardıma gelmeyecek akrabalarımı arkadaşlarımı kaybedeceğim ve bana yardıma gelmeyen insanlara oy vereceğim 😳🤣 bas bas bağırıyordu Malatya
Sen kurban ol Malatya'ya ve nice deprem bölgelerine sanane kardeşim istediğini seçer sana eleştirme hakkını kim veriyor sen kimsin ki onlara bu nokta da ders veriyorsun gelsin demem başına aynı zihniyette değilim çünkü senin ve sizin gibilerle
Kaybedilen insanlık olmus yazık ve çok yazık... Kemikleri sızlıyor bir ekmek bir taş hoşaf ile bu ülkeyi kazanan atalarimin aynı torunları bır lokma ekmek verdikleri depremzede kardeşlerinin başına kalkiyor ve seçeneklerini insandisi bir şekilde kahkaha atarak insanlarla alay ederek eleştiri yapıyor...
Depremi iyi yonetemediler milyonlarca insan mağdur oldu değişim gerek
@vakaivakvak psikolog tavsiye ettim çünkü sağlıklı bir insan yapılan hatanın bedelini sandıkta sormalıydı ama haklısınız. Deveyi diken insanı s…n demişler
Mevsim depremi yönetim yönetmemek değil sizene kardeşim isteyen istediğine oy verir size mi kalmış insanların açılarından onları eleştirmek
@Kağannnn1 laf anlatamazsın buna
İstediğin lafı anlat istediğin lafa cevap veririm
@vakaivakvak yukarıda dedim bakn
İnsandışı yaratık. Umarım yaşamazsın yaşanılanlar o zaman derdin siyaset olacak mı bakalım
Faşist ak parti ve mhp zihniyeti tek adam rejimi demokrasi gömleği giymiş monarşi yönetimi
@vakaivakvak yavrucuğum sen 100 defa yaşasanda yine aynı şeyi yaparsın
Yaa siz canım misiniz? Derdim siyaset değil İNSAN insanlara karşı üslup ve konuşma tarzım sen nerden biliyorsun da bana faşist akp zihniyeti diyebiliyorsun daha söylediklerime kaliplasmamis bir cümle soylesenize kendinizi savunun 😂😂😜cevap verin karşılık verin böyle zevk alamıyorum rahatsizlar iyi akşamlar siz e
Kuru ekmek soğan yiyince zevk alırsın
@vakaivakvak hastane de uzun süre doktoru beklersin, kalkar hakkını ararsın iki saattir bekliyoruz dersin ! Ve sana karşı çıkan ilk kişi başka hasta olur , biz eşek miyiz bekliyoruz da sen beklemiyorsun diye cevap verir.. oysa ki sen onun hakkını ararsın ! Ama o ayak bağı olur sana , bizim mevzumuz da bu
Senin mevzuna laf söylemiyorum mevzunu savunus şekline lafım ‼️yoksa banane ben sen gibi karsimdakini düşünce ve özgürlükleri yüzünden elestirmiyorum derdim siyaset değil 😜
Şehir hastanelerinin duvarını yapılan yolların asfaltini kemirirsin artık😅😅😅
Yaa kağan mısın nesin cahilligini de al git Allah aşkına 😂😂hiç bu kadar basit biriyle tartismamistim zeka seviyene bak yaa
@vakaivakvak benim dilim sivridir , bi insanın özgürlüğü başkasının hayatını etkiliyorsa eleştirmek hakkım
Elestireceksin elbette ama boyle degil yine söylüyorum yaptığın bir eleştiri değil suclamadir ‼️ve her soyledigimin arkasındayım hiçbir siyasi amaç gütmeden buda notum olsun diğer arkadaşın zekası sonradan geliyor çünkü 😂😂
Kimin cahil olduğu belli boş boş konuşma
Hahahha ay iyi güldüm sana gece gece tamam cahil benim 😜
@vakaivakvak kimseyi bi şeyle suçlamadım , insanı yarı yolda bırakan birilerini körü körüne tekrar desteklemelerini anlamıyorum IQ seviyesine bakmak lazım
Tamam bakarsın sen 🤞
@vakaivakvak 👍
Bekliyorduk şaşkınlık yok
Adam 21 senedir kazanıyor kazanmasa garip olacakti
Evet beklediğim sonuç %52 RTE - %48 KK idi
Adam kazandı
Maalesef.
Biraz şaşırttı bende reisciyim artık akpliyim bunları gibsin gidebildiği kadar 😆
Beklediğim gidi mültecilerden mennunuz demekki. ekonomide güzel kiralar ucuz yasam ucuz herkesin arabasi var ulkenin yarısından fazlası mennun ise bisey diyemeyiz. d
Öyle valla Türkiye cennetmiş a*k haberimiz yok
Harbiden valla
araba almak isteyipte külüstür araba bile alamayan akrabam whatsaptan kazandık yazmış diyeceğim bu kadar :D
Tabii ki beklediğimiz sonuçtu çünkü ortada yarış yokki sadece kendince birşeyler ayarladı sayılar falan hep onlar belirledi
Sonuç beklediğim gibi çıktı. Diğer türlüsü düşüünülemezdi.
tabii ki beklenilen bir sonuç, muhalefetin öz eleştiri yapma vakti
ama yurt dışı oylarıda var daha görünen köy kılavuz istemez hesabı erkenden paçaları da sıvamayın
iç anadolu ve karadeniz insanı akıllanmaz tez zamanda erdoğanın gebermesini diliyorum
Bunlar daha iyi günleriniz akpye oy verenler neden oy verdim keşke vermeseydim diye ağlayacaklar Allah korusun insan akpli olsa bundan utanır bide açık açık söylüyorlar
Günaydın. Çok mu bozuk moralin?
Benim için hava hoş ne de olsa Almanya'da yaşıyorum 1 euronun 40 50 tl olmasını bekliyorum ki gelip Türkiye de bol bol tatil yapıp alışveriş yapıp kendime yatırım yapayım inan moralim bozuk değil sizin için üzülüyorum :d
😞😞😞 ne iş yapıyorsun
Gitti benim geleceğim bitti artık evlenemicem
Beklediğim bir sonuçtu ama istediğim miydi tartışılır.
Benim umudum kemaldan yanaydı. Ama yapacak bisey yok maalesef olan oldu artık..
Bekliyordum. Saçma sapan bi 6lı masa ve saçma sapan bi ady çıkınca hah dedim Rte gülüyodur şu an
Yani kazanmak ıcın hersey yapacak biri şaşırmadım maalesef 😒
Evet beklediğim sonuçtu
Evet beklediğim sonuçtu. Adam zaten ilk turda 49da kalmış
Evet muhteşem bir sonuç. Artık dünya bizden korksun. PKK'nın gözü yaşlı
Ben hiçbir şey demiyorum. Bu ülkeye her şey müstehak özellikle gençlerin oy vermesi beni üzdü.
Bir genç olarak ilk oyumu rteye attım daha fazla üzül hadi ajajjs
Daha kötü günlerin bütün nedeni siz koyunlar olacaksınız, sonra ekonomi niye böyle aglamayan röportajlarda
ağlamayın*
Koyun dediniz koyduk sjsjjs yine
Dolar aynı gece arttı, çaresiz kalanlar gidecek bu ülkeden siz de cumhurbaşkananizla kalın burds o daha cok koyar size skdhdhe
Bana koymuyor hükümet düşmanlarına koyuyor
aynı çatı altında yaşıyorsak en çok size koyar bu desteklediğiniz kişi ülkenin içinden geçti
İşte biz memnunuz o yüzden reise attık memnun olmayan siz olduğunuz için size koyuyor
lan nasil memnun olabilirsinn nssilll
neyinden memnunsunuz aynı şeyi almıyor musunuz aynı sistemde eğitim görmüyor musunuz nasıl bundan memnun olabilirsiniz
Param var abla evimize aylık 35 40 bin tl civarı para giriyor
toplumun her kesimi aynı değil işte her şeyiniz torpille dönüyor Allah hakkımız size bırakmasın ahirette hepsinin hesabını o önderinizle beraber vereceksiniz
Her kesim aynı değilse başkalarından banane?
Siz solcular herkes aynı parayı alsın diye saçma sapan konuşuyorsunuz kapitalist sistem en iyisi bence
Bana ne nedir ya