Kemal Kılıçdaroğlu'na iç anadolu oy vermez sağcılar asla oy vermez nerden biliyorsun derseniz ülkenin acı gerçeği bu ülkeyi izmirden istanbuldan ankaradan ibaret sananlar var bide vatandaşlık almış 3 milyon suriyeli var
bu seçimi Kemal Kılıçdaroğlu RTE'ye hediye etmiştir,
siz ne düşünüyorsunuz?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
7Cevap
RTE ye seçimi hediye mi etti 😄Bu seçim tek adam rejimi ve demokrasi sevdalılarının arasında geçecek ve neticede demokrasi kazanacak 🤜🤛
geçmiş olsun sesini duyalım :)))) kemal kılıçdaroğlu gizli akplidir
Meral Akşener seçime doğru bir hamle yaparsa evet. Erdoğan’ın kazanma olasılığı yüksek. Mevcut şartlarda yüksek olduğunu düşünmüyorum ama
kazandı adam seçimi
Ben öyle düşünmüyorum. Her iktidar kan kaybeder. Türkiye de özellikle. Bu sefer seçim çok başka olacak
çok zor kardeşim çok zor sen kılıçdaroğluna oy vermeyi nasıl ikna edceksin erzuruma konyaya rizeye kırşehire karamana kayseriye daha sayamadığım şehirlere sosyal medyadan twitterdan gördüğün anketlere çok kulak asıyorsunuz
iç anadolu dediğiniz zaten tayyipin karşısına erbakan hoca cıksa bile tayyibe oy verecek olan bilinçsiz kitledir boş soru sorulmuş :D
geçmiş olsun seçimi kaybettiniz kılıçdaroğlunun iç anadoluda karşılığı yok demiştim dimi siz 10 aralık çetelerinin lafıyla gaza gelirseniz olacağı bu olur
İç Anadolu da zaten bence doğru dürüst mantığın da karşılığı yok. İç Anadolu da ne var ki. Türkiye'nin kaderini belirleyen kesim hep onlar. Şimdi dolar artiyo napcaz ne edicez diyorlar. Gene geçen seneye dönecek diyorlar. 2013 de kandırıldığına inandılar. 2015 de kandırıldığına inandılar. Yani sürekli bi kandırılma hataya inanma var.
cehaleti iknan etmeden seçim kazanamazsınnız kürtlerin ooyuyla bbirsürü ortada dönen kaset iddaalarıyla seçim in kazanılmayacağı cok belliydi hiç bir zaman chp iktidar olamayacak bbunnu anladım ben
Siyasetin acilen değişmesi lazım. Siyasilerin de
Her şey ortada.
kazanamaz artık geçti borun pazarı karşıda tuvalet terliği olsa tuvalet terliği kazanır
iç anadolu halkını çok hafife alıyorsunuz sosyal medyadan gördüğünüz anketleri görüp gaza gelmeyiin
iç anadolu mu deprem oldu kardeşim herkesin akrabası vs öldü orada sen hafızasız mısın o insanlar unutur mu 3 gün devlet yoktu hala enkaz altında binlerce insan var tuvalet terliği koy karşısına gene kazanacak görürsün
kırşehir sokak roportajını izle iç anadolu insanı cahildir depremde devlet yetişti zannediyorlar dostum sen cahili akıllı sanarsan cok üzülürsün :D
kırşehirin nüfusu kaç kardeşim büyük şehirler gitti zaten bunlar gidici burdan dönmez
belediye seçimleri tek şehirde yapılan seçimler bu genel sen konyalıyı rizeliyi karamanı kayseriyi erzurumu daha saymadığım şehirleri nasıl ikna edeceksin kılıçdaroğluna vermesi için? hepsi kk yi dinsiz görüyor yav ülkeyi cihangirden kadıköyden görmeyi bir bırakın kardeşim ya mansur yavaş olsaydı verirlerdi
zaten iç anadolu da yavaşla karadeniz de imamoğluyla miting yapacak keşke bi araştırsan öyle yorum yapsan
imamoğlu mansur aday değil kılıçdaroğlu aday kardeşim bu adama asla oy vermezler akp den küsenler akp ye geri döndü ben kime ne anlatıyorum :) muhalif medyadan bir çık sokak roportajlarını takip etmeni öneririm cahil halkta ooy veriyor Allahım yarabbim ya :D
İç Anadolu'da sizce bu seçim hangi lider önde bitirecek? ↗ bu soruyu da görmedin sen :)
daha miting başlamadı oğlum beynin mi yok cahil halka gidip anlatacaklar chp sandıkları boş bırakmasaydı ince kazanmıştı zaten adamlar sandığı eve götürüp akp ye bastı hepsi tw da gündem oldu sen anlatıyon oy çalmasa bunlar kazanabilir mi sanıyosun iç anadoluyu topla bi İstanbul etmez m. a. l karı
gerçeği duyunca nasılda hakarete başvuruyorsun :) 14 mayıstta kılıçdaroğlu kazanmayınca bu soruda seni bekliyorum
hala oy çalmaktan bahsediyorsun sosyal medya kullanmayan dayıları hesap etsene beyinsiz :D
sdkjahdakjshdakjdha sen hayal kurmaya devam et
halkın cehaletini hafife alan canım ugrasıyorumm :D
halkın cehaletini hafife alıyorsun aslanım sen
yav özürlü sandık sandık oy çaldılar ülkenin ne ekonomisi kaldı sen bu yaşta bi telefon alamıyosun ne konuşuyosun ruhunu mu sattın hayırdır
sende az cahil değilsin ya neyse
lannnnn enayiii tahrik etme beni sen git cahil dayılara anlat onu git konyaya erzuruma sonuna kadar kılıçdaroğlu de seni parçalarlar :D
sizinde akpliden farkınız yok ki hakarete başvuruyoorsunuz 20 yıldır seçimi tayyibe kazandıran muhalefete hesap sor ekonomi neden yerlerde :)
seninle konuşmak isterdim bi yüz yüze de neyse sana kılınçdaroğlu iyi diyen oldu mu ama akp karşısında kim olsa kazanacak bunet sen burada ak trollük yapmaya gelmişsin ama neyse hadi iyi geceler
iç anadolu dediğiniz zaten tayyipin karşısına erbakan hoca cıksa bile tayyibe oy verecek olan bilinçsiz kitledir boş soru sorulmuş :)
geçmiş olsun dediğim çıktı 10 aralık çetelerinin düzmecece oyunlarınan gelip kazanıyooruz diyerek bu seçimi kazanmanızın imkanı yoktu bide kendini üstün görme çabaların güldürdü kapak olsun kapakk iç anadoluyu hafife aldınız alın pironuzu
3 mulyon suriyeli varsa o zaman kesin kemal kazanir. Cunku suriyeliler akilli baya rte ye oy vermezler o yuzden.
geçmiş olsun su ister misin
Sagol eksik olma ictim ben.. siz kendi kendinize harakiri yaptiniz farkimda degilsiniz. İc savas hedefine ulasacak adam
milliyettçilerin oyu olmadan iftiralarla seçim kazanılmayacağını öğrenmiş oldunuz bu seçim sizin zihniyet ne saldırdı be çoklu adaylara alın size 5 sene daha akp :D
Beni irgalamaz sen dusuneceksin bunlari😂 ic savas sana patlicak bana degil.
Adam o kadar afgani suriyeliyi ne diye ithal etti saniyorsunuz
iç anadolu zaten tayyipten başkasına vermez ki kim olursa olsun
Depremden etkilenen 13 milyon insanı hesaba katmamışsınız sanırım. İktidarın pili bitti kendileri de farkında artık insanlar sıkıldı sırf gitsin diye rte nin karşısındakine oy atacaklar. Maalesef nabzı doğru tutmamışsınız.
pili bitti mi kürtlerin yuna böyle güvenmeniz beni çok güldürdü oturun yerinize adam kazandı
Aynen vermezler
Kızılbaşa oy verilmez diyeceklerinden adım gibi eminim
Kılıçdaroğlu kazanır bence.
bu ülkede sağ seçmenin oyu daha yüksek çok zor kazanma ihtimali