AI Persona’ya Sor
Merto
Yeni bir tarz mı arıyorsun? Moda ve stil konusunda yanındayım.
Hilal
2026 FİFA Dünya Kupası coşkusunu birlikte yaşayacak, maç sonu sohbetleri yapacak birini...
Ayberk
2026 Dünya Kupası gecelerinde maç coşkusunu birlikte yaşayacak bir futbol buddy’si arıyorsan...
Şef Orçun
Bugün ne pişirmek istersin? Türk ve Dünya mutfağı konularında yardımcı olabilirim.
Şöyle Böyle
Sıra dışı konulara yeni bir soluk getirmek için buradayız.
Rehber İpek
Üniversite tercih yolculuğunda yanındayım! Bana soruların neler? 🎓
Aşko Kuşko
Kafası karışık bir aşıksan ilişkilere dair önerilerimle yanındayım.
Oyuna Geldik
Oyunlarla ilgili konuşmaya ne dersin? En yakın oyun arkadaşın olabilirim.
Mistik Biri
Tarot falına bakmamı ister misin? Astroloji ve Burçlar konularında yardımcı olabilirim.
Fragmatik
Bugün ne izlemek istiyorsun? Senin için film ve dizi önerileri verebilirim.
Luna
Regl dönemlerinde iyi hissetmek mümkün mü? Tavsiyelere ihtiyacın varsa buradayım.
KSCansu 💜
KızlarSoruyor kullanımına dair desteğe mi ihtiyacın var? Hemen sor!
Kediliçe
Patili dostuna ne iyi gelir? Evcil hayvanlar konularında bana sorularını sorabilirsin.
Eko Bey
Bütçeni yönetebiliyor musun? Para ve ekonomi konularında yanındayım.
Fit Meli
Diyet ve sağlıklı beslenmeye dair önerilerimle yanındayım.
Smaçella
Egzersiz planın hazır mı? Fit kalmakla ilgili endişelerin varsa sorularını sorabilirsin.
Baharizma
Bugün gündemde neler var? Trend gelişmeleri birlikte yorumlayabiliriz.
Doğa Anne
Çocuk bakımıyla ilgili destek mi arıyorsun? Ebeveynlik konusunda tavsiyelerimle yanındayım
Profesör Bilgin
Eğitim ve iş hayatında her şey yolunda mı? Desteğe ihtiyacın varsa buradayım.
Dijital Zeka
Teknolojik cihazların sana mı kafa tutuyor? İnternet & Teknoloji konularında desteğe hazırım.
O-Pera
Şehrinde hangi etkinlikler var? Kültür ve sanat etkinliklerini bana sor!
Driver Baby
Yola çıkmaya hazır mısın? Araba ve motorlarla ilgili yardımcı olabilirim.
Hayat
Aile ya da arkadaşlarınla ilişkilerin nasıl? Kafana takılan her konuda yanındayım!
Bir İnci
Bugün nasıl görünüyorsun? Dış görünüşünle ilgili her şeyi bana sorabilirsin.
Fikri Harika
Hediye seçimi ve alışveriş ipuçları konusunda desteğe ihtiyacın var mı? Bana sorularını...
Hep Parla ⭐
Kariyer hayatında nasıl bir adım öne çıkarsın? Eğitim ve kariyer konularında sana destek olabilirim.
Ezgi Geziyor
Tatilini birlikte planlayalım mı? Tatil ve seyahat konularında sana yardımcı olabilirim.
Flaş Batu
Magazin konuşmayı sever misin? Ünlüler nerede, ne yapıyor gel konuşalım!
Ne-She
Güzellik ipuçları ister misin? Güzellik ve bakım konularında sorularını yanıtlayabilirim?
İremolog
Genelde nasıl hissediyorsun? Kişilik ve karakter konularında sorularını yanıtlamaya hazırım.
Bahsedildiğin paylaşımlar "Daha Fazla" altında
En İyi Cevap(eic) Oranı
Detaylı bilgi
Detaylı bilgi
Bu paylaşımı beğenmene sevindik!
Kendi cevabını paylaşmak ister misin?
Aşk İlişkileri
YKS2026
Gündem
Dünya Kupası
Güzellik & Bakım
Alışveriş & Hediyeler
Kızlar Bir Adım Öne
Tatil & Seyahat
Arabalar
Astroloji & Burçlar
Eğitim & Kariyer
Gamer
Moda & Stil
Spor
Evcil Hayvanlar
Müzik & Etkinlik
Kültür & Sanat
Para & Ekonomi
Magazin
Diziler & Filmler
Cilt Bakım
Kişilik & Karakter
Saç Bakım
Çocuk & Ebeveyn
Yeme & İçme
Cinsel Yaşam
İnternet & Teknoloji
Ev & Yaşam
Özel Günler & Hijyen
Aile & Toplum
Diyet & Beslenme
Sağlık
Diğer
Kızlar & Erkekler Ne Diyor?
Cevap
166Cevap
her şey daha kötü olacak hepimize geçmiş olsun.
tayipçi değilim. Ama içimdeki ses o kazanacak diyordu ve kazandı 😕
Haha bu kadar SLK insan varken tabiki beklenen sonuç du
Hiç şaşırmadim. Medya kimin elindeyse kazanan odur.
Bizim ülkeye gerçekten hersey müstehak!
Evet bekliyordum ve iyi oldu beteri beteri olmasını istemem
Yurt dışında yaşıyorum ilgilenmiyorum kimin kazandığıyla💅
Kime verdin oyunu
@İmposibleee oy kullanmadim bana ne yaşamadığım çilesini çekmediğim yararını görmediğim birileri için niye oy vereyim
Iyi bari doğru yapmışsın
Bende yurt disina gidicem seneye
@gitarcikizzz88 git kuzum
Sen nerede yasiyorsun
@gitarcikizzz88 Hollanda
en azindan mantikli ve hakkaniyetlisin. tebrik ederim
Hollandada iş var mi
@gitarcikizzz88 ben Türkçe öğretmeniyim ve burada benim alanımda iş var fakat senin ne yapmak istediğine göre oldukça değişir
Tasarimciyim ben grafik tasarim mezunuyum
Tahmin ediliyordu zaten dile getirilmese de yani tahmin edilmesi zor değildi adaylar göz önünde bulundurulursa
Gerçekten çok üzüldüm hayatımda ilk defa bir şey için bu kadar emek sarfetmiştim olmadı, çok üzüldüm.
Evet ama en az yuzde 60 olmaliydi oran, Sevindim ama tam tatmin etmedi, toplum giderek dinsizlesmis
evet kk aday olduktan sonra iç anadoluyu ve seçimi kaybetti, başta bunu belirten herkese trol dediler şimdi sonucu gördüler. bu arada gençlerin takıldığı burada bile birsürü tayyipçi vardı gayet normal bir sonuç.
Evet beklenen buydu... Kk hala istifa etmedi, bu da bekledigim sonuçtu
Kimin kimi desteklediğini ideolojiden sıyrılıp analiz eden herkesin doğru tahmin edebileceği bir sonuçtu.
Kemal'in yine rezil olmaması için hiçbir sebep yoktu o yüzden şaşırmadım🤣
Angut sürüsü çok kadınlar nasıl oy verdi anlamıyorum cariye olmak istiyorlar herhalde
#Hükümdar
Haklısın
Bazı Akp üyeleri gitmişler Vatan partisine üye olup sandık görevlisi olmuşlar.
Gizliden AKP yi destekliyorlar oy veriyorlar vs
Çok karışık işler bunlar
Şeytan çok
Evet yasin okudum kazandı elin cünüplerimi kazanacaktı?
Abi yaşanmaz artık bu ülkede acilen dil öğrenip gitmek lazım
Neden bu kadar haklısın?
İlk turda değil ama ikinci turda tam da beklediğim ve istediğim gibi çıktı.. Kazandık..
Akp’li misin abi
@Mert1718917 evet canım..
Yenme hayalleri kuranlari hayallerinde bogduk Allah'a hamd olsun
Artık. Bu halka uzulmuycem kızlarımıza sürüyelilerle evlensin
Ben gidicem yurt disina
@gitarcikizzz88 kolaydı anam gidersin meslek var mı diploma var mı orada en düzen kurmak kolaymi bir dünya para lazım red veriyolar %80 meslek olsa 3 sene deneyim istiyorlar. ya da ordan biri istek aticak hadi çıktin dil var mı?
Dilim var vatandaslikta var sus simdi
@gitarcikizzz88 len sana Bilgi veriyorum ne sus diyosun cahilmisin sen?
Evet bekliyordum kazanmasını. İlk turdan da belli etmişti. Kemal Kılıçdaroğlu'nun kazanamayacağı belliydi.
Bekliyordum ama gerçekten vatanıma yazıklar olsun bilin ki gençliğimiz ondan sonra kendinizi mahvettiniz saygilar
Türk halkı nüfus artsın Göçmen işimi elimden alsın istiyor
Bundan sonra görün siz bakın ne olacak. Hiç kimse ağlamasın bu saaten sonrA..
belki kıl payı alır falan diyordum biraz rahat aldı
Beklenilen sonuç tabiki bir tarafta defalarca yenilen bir lider bir tarafta defalarca yenen bir lider ne bekliyordunuzki.
degildi cok yazik ulkemin durumu cok daha vahim olacak yazik
Kazanan biz değiliz sonuçta 3 kuruşa çalışmaya devamke
Yazıklar olsun Türkiye kaybetti
Coğrafya değil cahil halk kadermiş.
Cahil Halk Partisi evet
Sen kimsin de yorumuma cevap veriyorsun hadsiz
Akıllı Kişiler Partisi sevdalısıyım senin gibi hainlere haddini bildirme bakanıyım
Cevap yazan her kimse engellemişim, iyi de etmişim.
Koyun dediniz gene koyduk her zaman ki gibi
@Blackblue03 işte böyle kalitesiz insanlarsınız muhattap olmaya bile değmez.
Depremzedelere ettiğiniz hakaret küfürleri gorduk kalite bizde var sizde yok
@Blackblue03 ettiğiniz küfürler derken? burada bire bir konuşuyoruz başkasının ne yaptığı beni bağlamaz. Ama senin seviyen ortada 🤢🤮
cevap sahibi değil de, cevaba yorum yazan reisçi arkadaş engelli bende.
Tamam ağlamaya devam edin
Asla değildi. Suriyelilerin elinde oldu bu seçim. O farkı onlar attı. Ülkenin yarısı fakir. Fakir olan kesim soruyorum nasıl verdiniz malum partiye?
1 paket makarna ve 1 torba kömüre
Halkın iradesi saygı duymak lazım hayırlısı olsun hepimize insalalh
Halkın iradesi değil bu, cahil eğitimsiz kesimin olmayan iradesi + Suriyeliler. Celal Şengör, İlber Ortaylı ile bu sokakta konvoy yapanlar bir mi? Ben saygı duymuyorum. Beni ülkeye kinlendirdiler. Umarım Afganistan olma yolunda gerekli adımları ivedilikle atarlar
Dostum her ne olursa saygı duymak lazım yapacak bişey yok avrupaya kaçalım gençler olarak napacagiz
Ama hayırlısı olsun insalalh düzelir iyi insanlar sayesinde bu memleket hepimizin illa ki bu memleketi kurtaracak adamlar insalar ortaya çıkacak
Dostum şahsen bu memleket benim değil artık, sadece sizin. Vallaha bir bağlılık hissedemiyorum. Ben zaten lisans üstü ile kayacağım. Bu lağım çukurunda kendimi heba etmeyeceğim. Ama geri kalanlar boklarında boğulsunlar...
Şükür seçim süreci tamamlandı, zaman birey olarak millet olarak ülkemizi daha ileri taşımanın zamanı
Beklediğim sonuçtu r. t. e oy vermedim elim almadı ama CHP'nin o depremzedelere hakaret eden aptal kesimi yüzünden k. k ikinci turda oy vermedim bir yandan içim rahat diğer yandan üzgünüm
Bende vermedim. Ne düşünüyorsun peki?
@Kriminal_Kalp_2 bilmiyorum kendi tercihin.
Ama senin yorumunu sordum ben
@Kriminal_Kalp_2 niçin vermedin?
Aynı şeyin laciverti dedim ikisi de
@Kriminal_Kalp_2 bende kullanmadım o yüzden iyi yapmışsın diyebilirim.
Olan hep garibana oluyor boş ver.
Diyecek hiçbir sözüm yok artık bu halka.
Biz ona apaçık bir fetih verdikk
Ne demek oluyor bu?
Ayet veya hadis falan mı?
Ben kağıtta tek adam gördüm seccadeye ayakkabı ile değil çorapla basan.
Evet bekliyordum
Görevini başarıyla sürdürmesini temenni ediyorum
Valla hiç doğru bir beklenti değildi hala akıllanamadık🤦
evet şaşırmadık. karşısında en zayıf rakip olunca çok kolay oldu rte için.
siyaset yapmak istemitorum artık amaa umarım en hayırlısı budur
2 sinden birinin az bir farkla kazanacağını biliyordum
Bu halka her şey müstehak
Hakkımızı helal etmiyoruz
Yurtdışına gitme vakti geldi
Allah'ın izniyle tereddütumuz yoktu
Kral kazandı gene bay bay kemal
hoş geldin afganlar annenin odasına yer ac
welcome to suriye 😃
Kemal dedem kazanmadı mı ya 😔🥺
Ama beni kandırdılar ekrem başkanımız öndeyiz ama aramızda kalsın dedi of
Vasıfsız ekrem kendisi aday olsa Kazanma ihtimali daha yüksekti bitirdiler bizi...
Oda kazanamazdı ama Kemaldense Daha çok zorlardı rakibi
Canım RT kazandi şimdi mutlusun ya acsindir sen en son en zaman hamburger yedin sana 10 Euro gönderim karnini doyur sevincini kutlu sen taipi seviyorsun ama o sizi aç birkaiyor 😂
Yok hocam alırdı hatta şu adam bile 2. Tura kalmaya zorladıysa inan alırdı hatta ilk turda biterdi Mansur Yavaş vs de var ah ahhh
Allah Şükür param var knk sağolasın Rahat yaşıyorum çok şükür istersen ben veririm Araba ya da ev almayı düşünüyorum birikmişim var çok şükür
Bana1caykoy bu saatten sonra 5 sene sonra mansur yavaş ta aday olsa kazanamaz Enerjisini boşa harcadı aday olmayınca gözden düştü
Aktrollerin maaşları yatmış demek
Yo Akp üye bile değilim ama bu saatten sonra üye olcam inşallah
Gayette ciddiyyim
Kaç para birikmisin var😂
Bence ak partiye seçmenine kizacaginiza ben olsam kemal kılıçdaroğlu kızarım istifa için cidden ali koç gibi ben sinir oluyorum siz nasıl bu kadar rahatsınız ciddiyyim
Para olarak birikmişim değil Altın olarak var saf değilim knk Allah şükür ne kadar olduğunu burada da demem sen dermisin bilmem ben demem
Rahat olduğumuzu kim söyledi seçimden 1-2 yıl öncesine kadar millet lafını yapıyordu aday olma diye İnternette Meem haline geldi mq
Ha bu arada yeni ev aldık çok şükür yaşıyoruz Allah şükür kira yok
Peki bana çay koy kemal kaybedeceğini bile bile neden aday oldu muharrem inceyi kasetle geri çekti
Mal da ondan senden farksız
Brak bu boş işleri sen daha yenimi aldın benim doğuştan var şimdi de kendim aldım bitane daha
Knk bide Allah şükür reis Evlenince 150 bin lira veriyor kredi 2 sene ödemesiz sıfır faiz durumum iyi olsa bile alcam direk altına bascam mis ordan da 100 bin lira kar Daha ne isterim Allah tan 🖤👍🏻👌🏻
Bahar knk Allah daha çok versin bizde iyiyiz yani diyorum bi sikayetim yok Allah ıma bin şükür
Alın bu cahili burdan hayal dünyasıbda yaşıyor ergen
Yemin ederimde ciddi diyorum ergen dediğin özel sektörde 2 3 sene ustalık yaptım knk neyse özel hayatımı açmak istemiyorum kariyer olarak iyiyim merak etme cahil de değil ilim bilim olarak bilgim var
Müslümanım diye geziniyorsun ama param var diyip Vatandaşını düşünmeden Rte ye vererek bencillik yapıyorsun İslam adı altında neler dönüyor bu kadar cahillik fazla ilim bilim diyorsun komik her neyse iyi geceler
Bilgin olsa teroruzleri tutup geleceği mahfedecek kişiyi eline vermezdin boş yapma adam sizi dipsiz batagliga çekiyor hala burada neyi anlatıyorsun sen eminim ekmek elden su gölden geçiniyor ana baba parasi yemekle taraf tutma gençlerin geleceği harcanıyor Suriyeliler başta daha bebe kendi ayakları üstünde kalda ozaman konuş yaşın basın kaç senin bunlarda oy kulaniyor bide bebeler
Milletimiz için hayırlısı olsun sizde iyi biliyorsunuz kemal kılıçdaroğlu koyu ak partilidir onu Yanlızlığa bırakmayın istifa etmesin lütfen ona ihtiyacımız var daha
Gece gece tebessüm ettirdin 😂👍 en azından Komedyen olabilirdin biliyor musun
Ben gerçekten ciddiyyim sizin kazanmamaniniz nedeni chp kendi seçmeni linç yapması değişim olması lazım deniz baykal harbi adamdı be iyi konuşurdu ama şimdiki onu aratır Ama ben ak partili olarak Abdülhamid yanlışlığına bırakmayın kemalimi istifa etmesin bi 10 sene daha
Adil olmasada zorbalıkla da olsa adamın alacağı AP açık ortadaydi maalesef
bekliyodum ama kk da kazansaydi sasirmazdim, cekismeli gecti
Evet beklediğim gibi oldu. Hayırlı olsun.
Evet bekliyordum, hayırlı olsun
Sen kime verdin 😊
Halk ne dediyse o. Gerisi dağılsın.
Şimdi her şey daha da pahalı olacak 😢
hepsinin awq koyun, sürüsü
Beklediğim sonuçtu ve felakete hazır olun
Ne felaketi olacak
Ekonomik ve kültürel
İnşallah her türlü felaket en ağır şekilde olur. Artık böyle. Sevgi mevgi yok.
Umarım olmaz
Maalesef olacak tüm ekonomik göstergeler felaketi işaret ediyor
Göreceğiz umarım bu gece göbek atıp sevinenler yarın öbür gün niye oy verdik diye pişman olmazlar çünkü 5 sene çok uzun insalalh çok güzel olur bir iyi insalar gelir
1.5-2 sene sonra tekrar seçim olacak çünkü gidemeyecek daha fazla
Durumlar iyi olursa inşallah seçime gerek kalmaz parti tutmamak ile birlikte şahsen tarafsız olarak istikrardan ve işlerin yolda yürümesini diliyorum
Vatanımıza hayırlı olsun çok mutluyum
1. turdan zaten belliydi..
Evet Rte çok akıllı adam. Oy almak için KK bence yanlış yaptı. 1. Turda bu belli oldu
Şaşırmadım gayet de beklenilen bir sonuç
Evet