İBB yöneticisi: "Yabancılar 10 yılda dokuz ilçe büyüklüğünde taşınmaz aldı" dedi. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?

İstanbul Büyükşehir Belediyesi (İBB) Genel Sekreter Yardımcısı Dr. Buğra Gökce beş yılda yabancıların 40 milyon 500 bin metrekare (m2) taşınmaz aldığını yazdı: “Konut ve toprak satışını yabancılara açmanın bir sonucu konut ve toprak fiyatlarında astronomik artıştır. Yaşadığımız konut krizini tetikleyen bir durumdur. Türkiye’de kira fiyatlarının son dört yılda sekiz kat artması bir tesadüf değil sonuçtur. Böyle devam edecek mi? Tercih bizim.”

İBB yöneticisi: Yabancılar 10 yılda dokuz ilçe büyüklüğünde taşınmaz aldı dedi. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
İBB yöneticisi: "Yabancılar 10 yılda dokuz ilçe büyüklüğünde taşınmaz aldı" dedi. Siz bu konuda ne düşünüyorsunuz?
Cevapla