Boş duran tarım arazilerinin üretim yapmak isteyen çiftçilere geçici işletme hakkı verilmesi sizce zorunlu hale getirilmeli mi?

Kendi tarlamın olduğu yerdeki arazilerin büyük kısmı boş duruyor. Kiralamak ve ekip biçmek istediğimde, toprak sahipleri ya izin vermiyor ya da öyle yüksek fiyat istiyorlar ki, elde edeceğim gelirden fazla oluyor. Bu durum hem üretimi engelliyor hem de tarımın verimliliğini düşürüyor. Mülkiyeti istemiyorum, sadece üretimi artırmak ve toprağın değerlendirilmesini sağlamak için, ekecek çiftçilere araziyi işletme hakkı verilmesi gerektiğini düşünüyorum.

Boş duran tarım arazilerinin üretim yapmak isteyen çiftçilere geçici işletme hakkı verilmesi sizce zorunlu hale getirilmeli mi?
Cevapla